Gå til innhold

Foto-galleri template ol.. Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har store ønsker om å lage en privat hjemmeside, da egentlig for meg og min families skyld. Men det som er at jeg ønsker å anskaffe en foto-gallery template eller liknende. Sånn at man har muligheten å zoome inn på bildene, samt få utfyllende tekst av de. Har sett litt rundt, men av det jeg har funnet er det ikke alt jeg er ute etter.

Det som må være spesielt utbredt, er mappe fordelingen, at man får oversikt over det. Noen som vet? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller finnes det et veldig bra program man kan laste ned/kjøpe, for å få den skikkelige oversikten? Tenker å utnytte alle slags filtreringer, og alle slags innstillinger, så derfor er det litt lite hva windows har å tilby. Bare noe simple greier.

Lenke til kommentar

KarmaZ sa:

"Tenker å utnytte alle slags filtreringer, og alle slags innstillinger, så derfor er det litt lite hva windows har å tilby. Bare noe simple greier."

Nå hang jeg ikke helt med her. Tenker du et enkelt program, eller et med masse instillinger og filtreringer? Og skal det være et statisk bildegalleri, eller skal det være slik at du skulle kunne legge til flere bilder når du føler for det?

Du kunne evt. brukt sider som carbonmade.com... Nå har ikke denne noe mer funksjon enn et bildegalleri...

btw. Hvor stor mulighet har du til å tilpasse Plogger? Er det noen restriksjoner som sier at du ikke kan fikse på det? Er det innviklet kode, så det er vanskelig å endre på det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...