SiggyT Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Noen som vet om noen bra gratis-programmer for å konvertere MP3 filer til vanlig CD format som kan brennes og spilles på vanlig CD spiller? Lastet ned et program nylig, men det var bare 10 gratis spor så var det slutt på moroa... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Kan du ikke bare bruke et vanlig cd brenne program?De fleste brenneprogrammene konverterer mp3 direkte til wav. Lenke til kommentar
SiggyT Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Kan du ikke bare bruke et vanlig cd brenne program?De fleste brenneprogrammene konverterer mp3 direkte til wav. Hm... Mener du at jeg f.eks. kan bruke det brenneprogrammet som er "innebygd" i WinXP? Trodde at MP3 filene måtte "pakkes ut" eller konverteres før de brennes for å kunne la seg avspille på vanlig CD spiller? Det konverteringsprogrammet som jeg lastet ned en tidsbegrenset demoversjon av "pakket ut" hele album fra ca. 40 MB i MP3 format til 6-700 MB som vel er normal størrelse for en vanlig musikk CD.... Ikke vet jeg, men jeg innbiller meg at MP3 filer må konverteres først?? Hvis ikke er det jo plass til bortimot 20 hele album på en vanlig CD Mulig jeg er helt på vidda, men det er sikkert noen av dere som vet hvordan dette skal gjøres Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Nero ekspress gjør det, men det gjør også winamp. Preferences -> plug-ins -> output -> diskwriter. Da konverteren den filer til .wav Trykk på configure under og finn ut hvor du vil at filene skal lagres. Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Ville ha skaffet meg Nero (brenneprogram som er langt bedre enn det som er i XP), med dette kan du brenne "direkte" fra mp3 til vanlig musikk-cd. Programmet gjør om mp3 til wav ("vanlig" musikk) imens det brenner. Vet at, vertfall tidligere gikk an å benytte winamp til å gjøre om mp3 til wav... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Må da være mye enklere og mindre tidkrevende å brenne direkte til .wav istedenfor å konvertere fila først? Men som nevnt her, tror Nero eller Stomp er et mye bedre alternativ enn det brenneprogrammet som ligger i XP. http://www.ahead.de Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Som flere har sagt: Nero gjør dette veldig greit - du kan tilogmed droppe en playlist rett i Nero så henter den låtene derfra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå