Gå til innhold

MP3 til CD konverteringsprogrammer

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen bra gratis-programmer for å konvertere MP3 filer til vanlig CD format som kan brennes og spilles på vanlig CD spiller? Lastet ned et program nylig, men det var bare 10 gratis spor så var det slutt på moroa...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan du ikke bare bruke et vanlig cd brenne program?De fleste brenneprogrammene konverterer mp3 direkte til wav.

Hm... Mener du at jeg f.eks. kan bruke det brenneprogrammet som er "innebygd" i WinXP?

Trodde at MP3 filene måtte "pakkes ut" eller konverteres før de brennes for å kunne la seg avspille på vanlig CD spiller?

Det konverteringsprogrammet som jeg lastet ned en tidsbegrenset demoversjon av "pakket ut" hele album fra ca. 40 MB i MP3 format til 6-700 MB som vel er normal størrelse for en vanlig musikk CD.... Ikke vet jeg, men jeg innbiller meg at MP3 filer må konverteres først?? Hvis ikke er det jo plass til bortimot 20 hele album på en vanlig CD :woot:

Mulig jeg er helt på vidda, men det er sikkert noen av dere som vet hvordan dette skal gjøres

Lenke til kommentar

Ville ha skaffet meg Nero (brenneprogram som er langt bedre enn det som er i XP), med dette kan du brenne "direkte" fra mp3 til vanlig musikk-cd. Programmet gjør om mp3 til wav ("vanlig" musikk) imens det brenner.

Vet at, vertfall tidligere gikk an å benytte winamp til å gjøre om mp3 til wav...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...