Scroogey Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg lurer på hvordan jeg kan opprette en felles mappe for alle PC-ene som er på samme nettverket. Altså en mappe der man laste opp ting fra en PC, for så å hente den på en annen PC som er koblet til samme nettverket. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Du kan dele en mappe på din pc, hvor du også gir lese (og evnt skrive) rettigheter til andre, om det er dette du tenker på... Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Jeg tenker mer på en slags fellesserver som alle enhetene på et nettverk kan bruke som en lagringsenhet. Dette for å lettere overføre filer fra en PC til en annen. Jeg mener en egen diskstasjon som ligger tilgjengelig på Min datamaskin. Endret 3. januar 2010 av C S Lenke til kommentar
jocke Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1188446 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå