Gå til innhold

Ekstern Harddisk for PS3

LFCstar

Anbefalte innlegg

Engelske for da får jeg oppdateringer tidligere, pluss at det er enklere å Google feilmeldinger f.eks.

Jo, du slettet Vista, men OEM funker likevel. I mitt tilfelle slettet jeg alt på disken og installere OEM versjonen, gikk helt fint :) Du får automatisk clean install, siden du allerede har sletta Vista, slik at disken er "clean". Men ja, installasjonsprogrammet hjelper deg uansett med det!

Muligens noen i butikken som kan hjelpe deg, hvis du er veldig usikker og redd for å gjøre noe feil når du installerer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da kjøper jeg meg Windows 7 home premium oem 64 bit i morgen:) Regner med at alt går bra. Regner også med at det ikke er noen problemer som dukker opp skal jo egentlig gå greit :) Og siden du sier at det ikke er farlig å ikke ha slettet alt på pcen før du innstallerer W7 siden den fikser det selv så er det bare å glede seg til W7.

Kan vel egentlig si at jeg tjente litt på at jeg klarte å bokstavelig talt fucke opp PCen i dag :p Får jo en ny pc tilbake, selvom det koster meg litt penger hehe.

Tusen hjertelig takk for hjelpen. Absolutly quality user:)

mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...