LucarioX Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Engelske for da får jeg oppdateringer tidligere, pluss at det er enklere å Google feilmeldinger f.eks. Jo, du slettet Vista, men OEM funker likevel. I mitt tilfelle slettet jeg alt på disken og installere OEM versjonen, gikk helt fint Du får automatisk clean install, siden du allerede har sletta Vista, slik at disken er "clean". Men ja, installasjonsprogrammet hjelper deg uansett med det! Muligens noen i butikken som kan hjelpe deg, hvis du er veldig usikker og redd for å gjøre noe feil når du installerer! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Der ser du hvordan det hele foregår, fra og med du har stappa inn disken Lenke til kommentar
LFCstar Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Da kjøper jeg meg Windows 7 home premium oem 64 bit i morgen:) Regner med at alt går bra. Regner også med at det ikke er noen problemer som dukker opp skal jo egentlig gå greit Og siden du sier at det ikke er farlig å ikke ha slettet alt på pcen før du innstallerer W7 siden den fikser det selv så er det bare å glede seg til W7. Kan vel egentlig si at jeg tjente litt på at jeg klarte å bokstavelig talt fucke opp PCen i dag Får jo en ny pc tilbake, selvom det koster meg litt penger hehe. Tusen hjertelig takk for hjelpen. Absolutly quality user:) mvh Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Takk for det! Får håpe alt går bra! Gjorde hvertfall det med meg. Oppdater oss her i tråden i morgen om hvordan det gikk da. Skulle noe gå galt er det sikkert flere i Windows forumet her som er villige til å prøve å hjelpe. Jeg f.eks Lykke til! Lenke til kommentar
LFCstar Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Hei igjen ! Jeg har nå puttet windows CDen i men sliter litt med å velge innstalasjons type. Oppgrader eller Egendefinert? Jeg vil egentlig bare at PCen skal bli helt ny igjen uten noen av mine gamle filer. mvh Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er vel egendefinert du må velge da tror jeg Oppgradering kjører du hvis du allerede har et OS tror jeg, og det sletta jo du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå