Gå til innhold

Ekstern Harddisk for PS3

LFCstar

Anbefalte innlegg

Hei.

I går så kjøpte jeg meg en ekstern harddisk ved navn Iomega(250GB), ettersom jeg har endel filmer på pcen og synes det hadde vært fint å kunne lagre disse på hard driven også se på dem via PS3. Problemet er bare at jeg fant ut at formatet er feil på hard driven. Da ps3 kun aksepterer fat32(hørte jeg?) og jeg har NTFS. Er det noen som har et program som kan omformatere harddisken. OS mitt er windows vista.

mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som har et program som kan omformatere harddisken. OS mitt er windows vista.

mvh

Du kan godt re-formattere til FAT32 direkte ifra Windows. På eldre versjoner var det stort sett bare å høyreklikke på disken i "min datamaskin" og velge "formattere". Dette sletter selvfølgelig alt på disken så du får tømme den først.

Vet ikke om noen verktøy som kan konvertere NTFS->FAT32 og beholde filene.

Lenke til kommentar

takk for svar.

Er ikke farlig at filene blir slettet har backup:)

Vet du om noe proframmer da? Og når jeg høyreklikker kan jeg formatere ja, men ikke til fat32? Står 32 for kilobyte? For under er det endel tall jeg kan velge.

Og hvor innpå ps3 menyen finner man den eksterne harddisken?

mvh

Lenke til kommentar

Inne i boksen du får opp når du har trykket på format/formater skal det være mulig å velge FAT32, hvis ikke kan du poste et screenshot her, så blir det enklere å hjelpe. Harddisken finner du under musikk, video og foto i PS3 menyen (XMB). Trykk trekant for å vise alle mappene du har på den.

Lenke til kommentar

Nei og nei, herregud !:(

Sitter på en annen pc nå fordi jeg lasta ne programmet og skulle starte opp, tror jeg trykket feil hard disk når den skulle bli konvertert, tror det var hoved hard disken til pcen :( Fikk blue screen og pcen slo seg av nå kommer jeg ikke inn på windows igjen :S

Hva har SKJEDD!

Lenke til kommentar
Nei og nei, herregud !:(

Sitter på en annen pc nå fordi jeg lasta ne programmet og skulle starte opp, tror jeg trykket feil hard disk når den skulle bli konvertert, tror det var hoved hard disken til pcen :( Fikk blue screen og pcen slo seg av nå kommer jeg ikke inn på windows igjen :S

Hva har SKJEDD!

Huff, er redd du har formatert harddisken med Windows på! Da er alt av data borte, og Windows må installeres på nytt. Har du Windows DVDen du fikk da du kjøpte maskinen?

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...