Gå til innhold

Verden går under 21. mai 2011

Anbefalte innlegg

Hadde det dukket opp et fjell av gull hadde ikke verdien på det gullet vært verdt en krig engang, men dettte skjønner jo ikke de kålhodene som sitter å finner opp slikt, for hva vet vel de om verdi målt mot kvanta som er tilgjengelig? Hvis alle fant en diamant ute i hagen sin en dag ville diamanter ha en verdi omtrent som brus korker, altså ingen verdi i det hele tatt nettopp fordi kvantaene som finnes er så stort. Det er kvanta, ikke hva slags grunnstoff det er, som styrer prisen... :no:

Fjell av gull :D Lo godt av den kommentaren ja.... Mad mans ranting.....

kollhoder er de som sitter her og ikke tenker. når ingen har tilgang til den hvordan skal verdien synke?

jeg er ikke ruet , tvunget /presset på noen som helst måter. det er ngen ekte muslim... er bare ting du tenker men det er faktisk da du har liv , når du takker Gud som har skapt deg og følger kommandoene du får av Gud uten å bli en drittsekk som bare vil leve korte livet sitt å dø. men er jo klart ingen press om å tro , jeg er jo muslim. Jeg tror ikke på Gud , jeg Vet at Gud er der. jeg vet at ting er sanne. skal ikke være frekk å ikke dele gleden med andre så jeg håper Gud leder den som vil bli ledet til sannhetensliv.

Den historiske linjen av jorda fra første beboerne til nå.

(ingen profeter/mennesker før) Adam & Eva (pbut.) -> profetene (pbut.) -> Mohamed (pbuh.) (ingen profeter etter)

så ja , det nærmer seg enden vi er en av de siste mennesegenerasjonene på jorda

nå har profeten Mohamed (pbuh.) gjort sitt jobb som var å gi en siste varsel før dømmensdag,lede folket til gudsvei og holde samme meldingen som alle andre profetene var sendt for. den som ikke vil høre sannheten er ikke påtvunget til det. han er ansvarlig for sitt valg i dømmensdag. kall det hva du vil.

om jeg roper å forteller deg at du må ut fordi huset ditt brenner så er ikke det et trussel. jeg truer deg ikke når jeg sier kom deg ut eller brenn. og det er du helt sikkert enig med meg om. jeg håper folk blir litt mer saklig . i forbindelse med tegnene søk gjerne opp det er mange rette kilder, hver av dem har sine detaljer på hvorfor og når.

Jeg melder meg ut fra denne diskujonen da hat og tomprat går for det meste i diskusjonen.

peace

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
når du takker Gud som har skapt deg og følger kommandoene du får av Gud uten å bli en drittsekk som bare vil leve korte livet sitt å dø. men er jo klart ingen press om å tro , jeg er jo muslim. Jeg tror ikke på Gud , jeg Vet at Gud er der. jeg vet at ting er sanne. skal ikke være frekk å ikke dele gleden med andre så jeg håper Gud leder den som vil bli ledet til sannhetensliv.
Mad mans ranting, som jeg sa... Og hvor i all verden får du det i fra at alle som ikke tror på gud blir drittsekker? Er norge da et land med drittsekker, da de aller fleste her i landet IKKE tror på noen gud?

Den historiske linjen av jorda fra første beboerne til nå.

(ingen profeter/mennesker før) Adam & Eva (pbut.) -> profetene (pbut.) -> Mohamed (pbuh.) (ingen profeter etter)

så ja , det nærmer seg enden vi er en av de siste mennesegenerasjonene på jorda

Jeg skjønner at du får stram tiss av å tenke på dommedag og alle de lidelsene det ville ført til og kanskje spesielt på din egen reddning, men det er ikke noe som tyder på at vi skal gå under for at guden sin skal kose seg med dette, som den sadisten han i følge sin egen bok er. Så hvis du igjen skal prøve å skremme oss med ild og svovel når vi dør så kan jeg bare si, lykke til! Den guden du tilber er rett og slett ikke verdt min tilbedelse, ikke om du hadde truet med ti ganger helvette engang, for jeg ville aldri bøyd meg for slikt dommedags filosofi som de fleste religioner predikerer. Jeg også er klar over at jorden vil ende en dag men da vil den ende av naturlige årsaker og ikke fordi en tilbedningskåt gud skal grille sine små skapninger, hva skalgs gud er det egentlig?

nå har profeten Mohamed (pbuh.) gjort sitt jobb som var å gi en siste varsel før dømmensdag,lede folket til gudsvei og holde samme meldingen som alle andre profetene var sendt for. den som ikke vil høre sannheten er ikke påtvunget til det. han er ansvarlig for sitt valg i dømmensdag. kall det hva du vil.

om jeg roper å forteller deg at du må ut fordi huset ditt brenner så er ikke det et trussel. jeg truer deg ikke når jeg sier kom deg ut eller brenn. og det er du helt sikkert enig med meg om. jeg håper folk blir litt mer saklig . i forbindelse med tegnene søk gjerne opp det er mange rette kilder, hver av dem har sine detaljer på hvorfor og når.

:)

Nei du har helt rett, du truer meg ikke, men det er fordi jeg ikke klarer å ta slike som deg alvorlig! Som jeg sa, jeg syntes oppriktig synd på deg og bare håper at du ikke klarer å ødelegge livet til noen andre mennesker når det tipper over for deg!

Jeg melder meg ut fra denne diskujonen da hat og tomprat går for det meste i diskusjonen.

peace

Det er fint at du melder deg ut, for det er DU som har stått for hat og tompraten, så hold det du lover nå er du snill! Pease til deg også selv om du ikke mener det oppriktig!
Lenke til kommentar
Dette er bare no tull , det er ingen som vet når timen kommer untatt Gud. men timen er nær ettersom noen signaler har kommet de siste hundre åra

en muslim..

Har du noen eksempler på disse "signalene"?

Ja det er en del å nevne, du må sette deg inn å lese bøker for å skjønne det. men ta en titt på det her ...

http://quran-center.com/qurancenter/en/vid...?v=922#videobox

Jeg ber DEG om å komme med eksempler, ikke vise til en video. Kan du nevne et par signaler og argumentere for at disse er et tegn på at verden skal gå under?

nå ville jeg at du skulle se video for å få oversikt over et av punktene under, men greit m kan sikkert nevne noen få her sånn.

Småtegnene:

- Tiden vil gå fortere , et år vil føles som en måned, en måned vil føles som dag , en dag som en time.

- Sex & Alcohol spres og tas i bruk oftere.

- Kvinner kjører biler

det er fler...

Store tegnene (tilgivelsesdørene lukkes , ingen tilgivelse igjen hvis en av dem kommer en dag)

dette er ikke etter rekkefølge, dvs hvis en av dem kommer så kan det hende at alt kommer på samme tidspunkt.

- En Falsk "Jesus" vil dukke opp med makt og påstå at han er Gud.

- kraftige Jordkjelv.

- Månen og solen vil komme under hverandre oftere.

- Ekte Jesus vil komme å redde troende (muslimer på arabisk) fra den Falske og hans ondskap.

- Det blir krig om Gull i Irak områdene ( en gullfjell vil dukke opp ) folk dreper den som nærmer seg det.

- Solen kommer fra vest .

- JAjuj og Majij vil dukke opp, dem kan spise mennesker som dadler, drikker all vann på jord. Jesus vil redde troende der igjen.

det er også fler...

Jeg vet ikke om du burde få lov til å gå rundt i gatene for ut i fra det du skriver her kan du lett bli en fare for deg selv og andre.

Lenke til kommentar
Småtegnene:

- Tiden vil gå fortere , et år vil føles som en måned, en måned vil føles som dag , en dag som en time.

- Kvinner kjører biler

det er fler...

Store tegnene (tilgivelsesdørene lukkes , ingen tilgivelse igjen hvis en av dem kommer en dag)

dette er ikke etter rekkefølge, dvs hvis en av dem kommer så kan det hende at alt kommer på samme tidspunkt.

- kraftige Jordkjelv.

- Ekte Jesus vil komme å redde troende (muslimer på arabisk) fra den Falske og hans ondskap.

- Det blir krig om Gull i Irak områdene ( en gullfjell vil dukke opp ) folk dreper den som nærmer seg det.

- JAjuj og Majij vil dukke opp, dem kan spise mennesker som dadler, drikker all vann på jord. Jesus vil redde troende der igjen.

det er også fler...

MEDIIIIC!

Den med kvinner som kjører biler er bra da... Herved dokumentert at jeg kan nekte kona førersetet i bilen min! Endelig!

Lenke til kommentar
Småtegnene:

- Kvinner kjører biler

det er fler...

- kraftige Jordkjelv.

det er også fler...

MEDIIIIC!

Den med kvinner som kjører biler er bra da... Herved dokumentert at jeg kan nekte kona førersetet i bilen min! Endelig!

:D

Min kone har til og med egen bil... Hvordan skal dette ende må tro. Tenke seg til, damer som kjører bil! Ja, dette er nok dommedag dere, jeg også ser det nå.... :p

Er det mulig å sitte å tro på slikt og fremdeles mestre kunsten å lese og skrive spør jeg? Hvem var det som sa at religion IKKE kan få folk til å tro de merkeligste ting?

Reality check mister! Dett er jo det reneste tullball om jeg noen gang har sett tullball! Du tror ikke alvorlig på dette? Please si at det ikke er sant... :no:

Endret av RWS
Lenke til kommentar

Fundamentalistisk tro og ta noe som gitt for å være en sannhet er noe av det farligste man kan gjøre.

Alltid vit at du kan ta feil og at alle kan gjøre det også. Vurder om det finnes en Gud, og lev med undring. Du vil se livet som noe vakkert. Pris deg for det livet du lever, og ikke tenk på etterlivet. Det er her og nå du lever. Handle i god tro og gjør mot andre som du vil at de skal gjøre mot dem - men ikke alltid, noen ganger kan du overgå deg selv og være et enda bedre menneske.

Den største gleden du kan ha er å gjøre andre glad.

Bekymre dere ikke. Vi vet ikke når vi skal dø, men vi er alle på vei mot samme sted. I mellomtiden skal vi ha det trygt og godt - sammen.

Lenke til kommentar

Hvor mange ganger verden skal gå under er proporsjonalt med hvor mange religioner, sekter og sammensuriumer som ønsker større oppslutning. Det er jo bare å lansere sin tro som den eneste veien til frelse, endeløse bord med god mat og drikke og unge jomfruer i hopetall. "Vi er veien for deg som vil unngå dommedag! Halleluja!"

Det er alltid noen som kjøper den. Steike fine gardiner.

Lenke til kommentar

I dag:

"HVA?? Har en gammel mann funnet ut at jorden skal gå under om ca ett år til?

Da er det jo bare å kaste fra seg alt man holder på med, slutte jobben, ta opp et kjempelån og leve som en greve det siste året!"

21. mai 2011:

"Lever jeg fortsatt? FUCK YOU, Harold Camping!!"

-----------

Hmm, lurer på hvorfor ikke Harold Camping tok opp et kjempelån og levde som en greve sist gang han spådde jordens undergang..

Han var kanskje ikke så sikker på seg selv han heller? =\

Lenke til kommentar

I dag:

"HVA?? Har en gammel mann funnet ut at jorden skal gå under om ca ett år til?

Da er det jo bare å kaste fra seg alt man holder på med, slutte jobben, ta opp et kjempelån og leve som en greve det siste året!"

21. mai 2011:

"Lever jeg fortsatt? FUCK YOU, Harold Camping!!"

-----------

Hmm, lurer på hvorfor ikke Harold Camping tok opp et kjempelån og levde som en greve sist gang han spådde jordens undergang..

Han var kanskje ikke så sikker på seg selv han heller? =\

Nei, det blir vel det samme som at folk som tror på skjebnen ser seg for når de skal over veien...... Hadde de trodd på skjebnen hadde det ikke vært nødvendig å se seg for, hadde det vel? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...