Shiva82 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 I følge en gammel kjenning innen "profetibransjen" er endetiden ganske nær. 21. mai 2011 skal verden gå under i følge den 88 år gamle Harold Camping. Han har saumfart Bibelen i over sytti år og mener å ha kommet frem til "et matematisk system" som gjør at han kan komme frem til profetier bygget på det som står i de kristnes hellige bok. Dette er riktignok ikke første gangen Camping kommer med slike uttalelser. For over femten år siden, i september 1994, skulle også verden gå under i følge denne mannen. Det skjedde tydeligvis ikke, men det gjorde ikke at Camping ga opp. Han "innså" at han hadde gjort en regnefeil og etter noen år med nye kalkuleringer kom han frem til at det hele måtte skje i mai 2011. Hva tenker folket om dette? Særlig vil jeg vite hva de kristne mener om denne mannen Fra shiva82.blogspot.com Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Vi får håpe han er gått under innen den tid. Fram med tazeren. Endret 3. januar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Lechaim Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jesus sa at det er ikke lenge til han kommer igjen, men ingen vet når den dagen kommer. Men de som tror på ham skal se tegn å forså at endetiden nærmer seg. Lenke til kommentar
Etlon Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jesus sa at det er ikke lenge til han kommer igjen, men ingen vet når den dagen kommer. Men de som tror på ham skal se tegn å forså at endetiden nærmer seg. Så det er bare å sette på kaffen med andre ord, for snart skjer det? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Og finne frem popkorn... Makan til destruktiv religion... La oss bare gi faan i hele verden og heller vente på jesus.... Han kommer snart! .... Ja jøss! Er jo den sikreste veien til selv utslettesle dette jo, for hva om jesus ikke komemr da? Han skulle jo komme FØR de som sto og hørte på talen hans skulle smake døden og det er da vel ingen av de som var tilstede uten den talen som lever enda, er det vel? (Med mindre de kristne finner en måte å vri dette til de ugjennkjennelige også da såklart, ville ikke forundre noen...) Men dere kan kanskje gjøre verden en tjeneste å sette dere ned å vente på jesus? Han kommer jo til slutt vet dere, hvis dere venter lenge nok uten mat og vann... Så kan resten av oss få styre butikken i fred! Hadde vært et skritt i riktig rettning spør du meg, de som vil til jesus gjør det og lar oss andre i fred! Hva venter dere på egentlig? Tror dere ikke på jesus eller gnager det at det ikke kan gå ut over andre når jesusen kommer med herligheten sin og opphøyer dere? Lurer jeg... Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Jeg for min del gir godt f*** i om verden går under, det kan skje rett etter jeg har skrevet dette innlegget for alt jeg bryr meg. Da vil jeg og alle som ville lest innlegget vært død uansett. Skjønner ikke vitsen med å bry seg om slike verden-går-under påstander. Edit: Harold Camping sitter sikkert i godstolen akkurat nå og skrattler av tråder som denne, og det med god grunn. Endret 3. januar 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Jeg for min del gir godt f*** i om verden går under, det kan skje rett etter jeg har skrevet dette innlegget for alt jeg bryr meg. Verden går ikke under på en stund ennå , først kommer Jesus for å hente de som tror på Ham, deretter blir det trengselstid, det skal også bli en 3 verdenskrig (uvist når, men antageligvis i trengselstiden). At det kommer til å bli utrivelig på jorda er sikkert, men den går ikke under på en god stund enda. Så at jorda går under i 2011 tror jeg ikke noe på. Endret 3. januar 2010 av arjato Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Han vil finne en dommedag, og leter etter en dommedag. Derfor finner han en dommedag. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 fantastisk med slike skjulte mattematiske systemer. det som er fasinerende er at det finnes over alt og kan vris og vendes akkurat så mye man vil så lenge fantasien strekker til. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Ved hjelp av et matematisk system kan jeg nå finne profetier gjennom denne tråden. Jeg kom nettopp fram at til at jorden vil går under 17mai 2010. Minst 5 stjerner vil treffe jorda og folk vil også marsjere med flagg den dagen. Endret 4. januar 2010 av Lube Lenke til kommentar
RWS Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ja hadde den meteoren truffet jorden og ikke sola så hadde vi ikke feiret noen ting... Da hadde vi død ut, rubb og rake. Men men, who cares! De kristne ville jo trodd at jesus var kommet de da tenker jeg For en nedtur DET ville blitt.... Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Han vil finne en dommedag, og leter etter en dommedag. Derfor finner han en dommedag. Amen. Den som useriøst søker etter svar, den finner useriøse svar. Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jesus sa at det er ikke lenge til han kommer igjen, men ingen vet når den dagen kommer. Men de som tror på ham skal se tegn å forså at endetiden nærmer seg. Dette er riktig ifølge Bibelen. Lenke til kommentar
christdi Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Hvis han er 88 nå så blir han 90 i 2011. Kanskje han mente at hans verden vil gå under da. Han begynner jo å dra på årene. Endret 7. januar 2010 av christdi Lenke til kommentar
Pop Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg tror han bommet med et år. Men nå er jeg ikke sikker lenger på hvem av han og Nostradamus (2012) jeg skal tro på. Men da trenger jeg ikke tenke mer på at boliglånet mitt har rundt 20 år igjen vel? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Men da trenger jeg ikke tenke mer på at boliglånet mitt har rundt 20 år igjen vel? Du kan jo slutte å betale på det omtrent et år før og se hva som skjer? Lenke til kommentar
Shiva82 Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Jesus sa at det er ikke lenge til han kommer igjen, men ingen vet når den dagen kommer. Men de som tror på ham skal se tegn å forså at endetiden nærmer seg. Ja, og denne mannen (en kristen) mener han ser disse tegnene. Mener du han tar feil? I så fall; hvorfor? Hvilken kunnskap er det du har som ikke han har? Hvordan kan vi vite at noen av disse "profetene" har rett eller tar feil? Eller mener du at han ikke tror "skikkelig" kanskje? For det er jo "bare" de som tror som skjønner tegnene, eller hva? Det var i hvert fall det du skrev. Så enten tar han feil (og dermed mener du at han ikke tror på den "riktige" måten) eller så har han rett og du feil (hvis du mener verden ikke går under datoen han kommer frem til) og da tror ikke du på den "riktige" måten. Which is it? Lenke til kommentar
Shiva82 Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Han vil finne en dommedag, og leter etter en dommedag. Derfor finner han en dommedag. Akkurat Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Etter mine matematiske beregninger er sannsynligheten for at verden går under like stor som at jeg vinner i lotto den dagen Endret 9. januar 2010 av MrLG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå