hojohansen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg er ny i gps-faget så jeg lurer på noe.. Har sett på tilbud nå, lurer på å kjøpe meg Garmin 1390T. Den har bl.a blåtann som jeg synes er "lurt" Så kommer jeg over til spørmålet, en kan oppdatere kart på disse gps'ene, men er det det lett? Vil jeg med middels peil på pc klare det? Eller krever det sin mann? Lurte også på hvordan den lvistid-garanti for Garmin fungerer? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 på garmin må man laste ned å installere programvare på pcen for å oppdatere kartdatabasen og andre software updates dette funker rimelig bra, men litt rare oversettelser som jeg la merke til, men etter å ha gått tilbake til start og lest mer en å bare klikke gikk det helt greit ps: ikke kjøp den garmin datakabelen til 200kr.. dette er bare en helt vanlig datakabel du ellers får for 50kr... Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Det er en helt vanlig mini-usb? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 ja veit at expert tar rundt 200 for den kabelen, bare fordi det står garmin på pakka, mens i div. kabelhyllene ligger det 30cm miniUSB for rundt 30-50kr.. nøyaktig samme kontakt Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Takker, jeg har to mini-usb liggende i huset. Kostnader osv på Garmin, er den dyr i bruk (oppdateringer osv.)? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 om du vil ha flere kart så koster det, men software og slikt er gratis Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Trenger bare kart for Norge m/stemme.. Har lest om noe livstid-oppdatering via Garmin.no, noen som har prøvd det? Lenke til kommentar
nestenfjell Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 NuMaps Lifetime Fungerer fint. Eit par kartoppdateringar i året i heile gpsen sin levetid. For 800-900 kr får du eit NuMaps Lifetime for på nettet viss du søker litt .Å kjøpa Lifetime kart direkte hjå Garmin er helst dyrt. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Takker nestenfjell.. Lenke til kommentar
bloga Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 NUVI1690 med 5" skjerm er WIN :-) ellers er 1390 en veldig nice modell. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Det ble en 1390T.. er godt fornøyd med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå