cptCory Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Joa, det kommer an på... Jeg mener tre driller er unødvendig... Men verktøy av forskjellige slag (drill, fres, varmepistol osv.) er det alltid kjekt å ha i bakhånd Tre driller er kjekt, en lett liten sak med bits-holder, en kraftigere en til boring og en i reserve I verkstedet har jeg faktisk 4 driller med kabel og to med batteri Men nå er det slik at båndsagen og slipestein blir drevet av drill, det står også en i et lite drillpress-stativ og en i reserve. Litt jalla men det funker. ^^ Batteridrillene blir brukt til montering og "frihåndsborring". Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) For å forklare litt nærmere... Jeg hadde en drill med kabel, men det man festet foran (bit osv.) spant ikke rett. Dermed ble ikke presisjon noe for den drillen. Jeg har en passe liten batteridreven, men den kan dessverre bare benytte bits, ikke noe annet. Jeg har også en stor batteridreven som har samme problem som førstnevnte ved bruk av bits, men ved boring fungerer den som den skal. For det første, jeg bruker omtrent ikke dritt når jeg skal skru inn/ut skruer. For det andre, jeg borer sjeldent. Sorry all OT'n Men joa, det er kjekt med verktøy Men jeg setter mer pris på å ha forskjellige typer verktøy Endret 16. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Blir bare bedre og bedre dette. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hvordan står det til med dette prosjektet? Venter på ny update Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Akkurat nå tørker andre runden med sparkel, ikke så veldig morsomt å se på så update får vente litt Endret 23. januar 2010 av CoreTEC Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Da er det bare å tørke i vei:) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 JOJO! Jeg vil ha livefeed av sparkel som tørker! Neida, ser fram til update Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Akkurat nå tørker andre runden med sparkel, ikke så veldig morsomt å se på så update får vente litt Det betyr vel at updaten er ganske nær nå det eller? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg vil ha livefeed av sparkel som tørker! Hahahahahhaaaa Hvor heftig hadde ikke det vært ? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hvordan går det med prosjektet ? Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Har sparklet snart tørket? Dette prosjektet så veldig spennende ut! Så lengter litt etter update Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå