Gå til innhold

Kommentartråd: Prosjekt: Trixy! av CoreTEC

Anbefalte innlegg

Joa, det kommer an på... Jeg mener tre driller er unødvendig... Men verktøy av forskjellige slag (drill, fres, varmepistol osv.) er det alltid kjekt å ha i bakhånd ;)

Tre driller er kjekt, en lett liten sak med bits-holder, en kraftigere en til boring og en i reserve ;)

I verkstedet har jeg faktisk 4 driller med kabel og to med batteri :p Men nå er det slik at båndsagen og slipestein blir drevet av drill, det står også en i et lite drillpress-stativ og en i reserve. Litt jalla men det funker. ^^ Batteridrillene blir brukt til montering og "frihåndsborring".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å forklare litt nærmere...

Jeg hadde en drill med kabel, men det man festet foran (bit osv.) spant ikke rett. Dermed ble ikke presisjon noe for den drillen.

Jeg har en passe liten batteridreven, men den kan dessverre bare benytte bits, ikke noe annet.

Jeg har også en stor batteridreven som har samme problem som førstnevnte ved bruk av bits, men ved boring fungerer den som den skal.

For det første, jeg bruker omtrent ikke dritt når jeg skal skru inn/ut skruer.

For det andre, jeg borer sjeldent.

Sorry all OT'n :p

Men joa, det er kjekt med verktøy :wee: Men jeg setter mer pris på å ha forskjellige typer verktøy ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...