cptCory Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Update #2 - Litt motgang helt i starten Ørlite grann ble gjort i dag Endret 10. januar 2010 av CoreTEC Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kjipt med saga. Tror jeg får byggevarehandelen til å sage for meg i mitt prosjekt Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Kjipt med saga. Tror jeg får byggevarehandelen til å sage for meg i mitt prosjekt Er jo ingenting som er bedre enn å se på andre arbeide Da er de grunnleggende delene valgt ut. Alt bestilles fra Amentio unntatt viftene, de kommer fra MPX. SSD og tilbehør kjøpes inn når kabinettet er ferdig, eller ved et annet vettugt tidspunkt. Handlelista Bestillingen blir sendt så fort jeg får noe respons på hvor dugande delene er i denne tråden. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Keep up the good work Du skal vel igang med nytt prosjekt du HansiFansi? Det var gøy å følge med på de forrige workloggene dine så du får finne på no snart Endret 10. januar 2010 av CoreTEC Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ser bra ut. Men den vifta der er jo så overpriset at jeg får vondt i både øynene, ørene og tissen. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Ser bra ut. Men den vifta der er jo så overpriset at jeg får vondt i både øynene, ørene og tissen. Den er slettes ikke gratis nei, de ekstra kronene går heeelt sikkert til arbeideren som filer ut hakkene i viftebladene for hånd. Hva vil du anbefale av stillegående 140mm vifte som flytter tilnærmet lik eller større mengde luft? edit: Jeg kan jo egentlig ta tre av disse: COOLERMASTER 140mm Fan Black Snurrer på 1000 rpm. Flytter 60,9 CFM. Støy 16 dBA. Jeg får heller oppgradere viftene om det skulle vise seg nødvendig Jeg vil jo spare 500 på denne løsningen også, så jeg kan leve med att de flytter 50 CFM mindre luft enn Noctua viftene (oppgitt fra produsent i alle fall) Endret 10. januar 2010 av CoreTEC Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Keep up the good work Du skal vel igang med nytt prosjekt du HansiFansi? Det var gøy å følge med på de forrige workloggene dine så du får finne på no snart Jeg har planer om å få til noe til sommern Blir spennende å se hva som skjer ! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Yate Loon. Grisebillige vifter, som i forhold til prisen gjør en fantastisk jobb, uten å bråke om det Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Da har jeg en gladnyhet gutta! Ihvertfall for meg Anlegget til klyvsaga er funnet. Arbeidet går videre i ettermiddag og ny update vil komme veldig snart Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Good Gleder meg til neste update Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Nettopp tilbake fra litt casebulding. Kommer med en update i morgen God kveld folkens. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Update #3 - Arbeidet går videre Da har jeg fått gjort litt Les og kommenter gjerne Har i tillegg gjort alle bildene klikkbare for 1024x768 nytelse. Og lagt ut sketchup fila. Endret 16. januar 2010 av CoreTEC Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2010 Ny update ute nå! Update #4 - Spor her og spor der Setter stor pris på noen tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg må si det ser bra ut! Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Diggbart Likte veldig godt disse sporene Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Takk for alle de positive tilbakemeldingene Update #5 - Inn & ut Nok en liten update med flere bilder av progresjonen. Legg igjen noen ord om dere lyster Endret 15. januar 2010 av CoreTEC Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ser bra ut. Blir spennende dette. Pene spor. Man skulle hat tilgang på all verdens verktøy Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Verktøy får man aldri nok av. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Verktøy får man aldri nok av. Joa, det kommer an på... Jeg mener tre driller er unødvendig... Men verktøy av forskjellige slag (drill, fres, varmepistol osv.) er det alltid kjekt å ha i bakhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå