greenman Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 er ganske ny rundt ps3 og bare lurte på om jeg kan spille av feks en bluray film fra pcen når de er koblet til samme nettverk (isåfall, må jeg pakke ut eventuelle .rars før jeg spiller den av?) Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Er nok ikke mulig det. Du kan enten putte blu ray'n i ps3 eller så kan du laste ned blu ray film på pc'n og streame gjennom PMS'n. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) er ganske ny rundt ps3 og bare lurte på om jeg kan spille av feks en bluray film fra pcen når de er koblet til samme nettverk (isåfall, må jeg pakke ut eventuelle .rars før jeg spiller den av?) som overnevnte sier.. ja så lenge du bruker Ps3mediaserver. Nå antar jeg at du ikke mener blu-ray plate siden du snakker om .rar filer. Endret 3. januar 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
greenman Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) er ganske ny rundt ps3 og bare lurte på om jeg kan spille av feks en bluray film fra pcen når de er koblet til samme nettverk (isåfall, må jeg pakke ut eventuelle .rars før jeg spiller den av?) som overnevnte sier.. ja så lenge du bruker Ps3mediaserver. Nå antar jeg at du ikke mener blu-ray plate siden du snakker om .rar filer. stemmer. er ikke plater.. men er ps3mediaserver bare et program til ps3? vet du om jeg må extracte .rar før jeg kan spille de av via ps3mediaserver? Endret 3. januar 2010 av Bibow Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 PS3mediaserver er et fantastisk genialt program til pcen, installer det, og vips du har et ferdig oppsatt mediacenter som ps3en kan finne og spille av video fra. Om du skal spille av blu-ray filmer er det absolutt anbefalt med kablet nettverk, i tillegg er det nødvendig med over 2ghz dualcore prosessor på pcen. På 1080p er det ofte nødvendig med 2,5ghz+ Ja du må extracte .rar filene. Men de sidene jeg laster ned filmer fra har sluttet å bruke .rar for lenge siden(prøv å finn andre sider ) , og takk gud for det, makan til rælformat som ikke hører hjemme i 2009 skal en lete lenge etter. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 PS3mediaserver er et fantastisk genialt program til pcen, installer det, og vips du har et ferdig oppsatt mediacenter som ps3en kan finne og spille av video fra. Om du skal spille av blu-ray filmer er det absolutt anbefalt med kablet nettverk, i tillegg er det nødvendig med over 2ghz dualcore prosessor på pcen. På 1080p er det ofte nødvendig med 2,5ghz+ Ja du må extracte .rar filene. Men de sidene jeg laster ned filmer fra har sluttet å bruke .rar for lenge siden(prøv å finn andre sider ) , og takk gud for det, makan til rælformat som ikke hører hjemme i 2009 skal en lete lenge etter. takk for svar.. høres genialt ut. men er bare medlem på private trackers så.. og de bruker fortsatt .rar på nesten alt Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 jeg og er da bare medlem av private Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå