Solefald Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) dicktator skrev: Solefald skrev: Kva har innlegga dine med tråden å gjere ? kanskje finne deg en anna plass å skrive, mister Trådstarter har allerede fått besvart sine spørsmål, så isteden for at jeg oppretter en helt ny tråd, bruker jeg denne. Ta det rolig Pusur. Satt med inntrykket av at du skreiv for å rakke ned utifra ordvalga dine Beklager sjef! Eg leste litt for fort! My bad Endret 4. januar 2010 av Solefald Lenke til kommentar
xWeeNx Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Kanskje ikke hva du søker etter, men fortsatt en mulighet: Militærpolitiets livvakttjeneste Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 dicktator skrev: Du vet ikke hvilken utdannelser de ser etter når de ansetter "sikkerhetsvakter" i disse bananrepublikkene? Driver å utdanner meg i akuttmedisin med fordyping i anestesi og feltkirurgi - er det ikke bruk for mye av denne type kompetanse blant "sikkerhetsvaktene" i tilfelle du setter deg på en landmine. Prehopital utdannelse er etterspurt, men da primært i kampsoner som f. eks. Afghanistan og Irak, hvor sjangsene for landminer og IED er større enn i deler av Afrika. Har du militær erfaring i tillegg stiller du sterkt. Så søk i vei hvis det er du ønsker. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 vurderer sterkt å hive meg på Ronin sitt 10 dagers kurs i Trondheim no. Lenke til kommentar
MagTheGamer Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Leste litt om militærpolitiets livvakttjeneste. Og jeg synes dette så meget interessant ut.. Er det noen som har mer info om hva slags oppdrag man blir sendt ut på ? Lenke til kommentar
xWeeNx Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Står ganske lite om MP sin livvakttjeneste på nett. Prøv å ta en telefon til Forsvaret og spør litt. Anbefaler også www.milforum.net, kanskje noen der som kan hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå