Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

utnytter dama meg?

Gjest Guest_Larseren_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Larseren_*

hei:)

for sirka en 4 månters tid siden flyttet en vaker jente inn hos meg og vi hadde et fantastisk forhold. Men de siste 2 måntende har jeg følt meg utnyttet og jeg har måtte ofre mye av fritiden min for henne og har ikke en gang tid til å snakke med kompisene min fodi hun skall ting og jeg må kjøre henne eller værre med. Jeg sliter til og med me tid til skolearbeid. Det henner huntiger om penger men jeg har jo ikke mye og da blir hun bare sur og kaster meg nesten ut av min egen leilighet(hun er ikke med eier eller eier anet en sine personlige eindeler sån som klær og sminke.)

Hva skall jeg gjøre er jo glad i henne og vill ha henne her fortsat. (er 19 og hun 16snart17)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Ærlig

Kast henne til helvete ut... Sånne kjærringer er det bare å bli kvitt før de får skikkelig tak på deg...

Og for å svare på spørsmålet ditt: JA! Hun utnytter deg som faen...

Lenke til kommentar

Det kan virke som at hun utnytter deg. Det du skal gjøre er å ta dette opp med henne på en saklig og rolig måte. Det er ikke alltid du har tid til å kjøre henne steder. Det er ikke alltid du skal spandere på henne. Og du skal i hvert fall ikke bare gi henne penger når hun trenger det.

Som noen smarte menn over meg poengterte, så handler et forhold om å gi og få, ikke om å gi og gi. Det skal ikke være nødvendig å måtte bruker haugevis av penger og gi opp venner og skole for å få et forhold til å fungere.

Og vil du virkelig ha henne der fortsatt når alt hun gjør er å kreve ting av deg uten at du får noe tilbake?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...