AndersT2 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Har akuratt installert Windows 7 Professional - 64bit. Men finner ikke kabal og de andre spillene som normalt ligger ved i Windows. De var der med en gang når jeg innstallerte Win 7 - Home Premium for noen uker siden på en annen maskin. Følger de ikke med i denne versjonen? Det er jo gode tidsfordriv å ha av og til. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det dukker ikke noe opp når du skriver "Kabal/Solitaire" i søkefeltet for programmer? Du kan alternativt spille en på nettet, ellers så kan du legge det til via "Optional Features", her er en oppskrift for FreeCell, som blir identisk om du skal ha kabal: Free cell is build into Windows 7 as well, but you need to turn it on. Click on Windows(Start) Icon In the search box type:- OptionalFeatures Click on the Optiona Features Once it opens up, expand Games, then tick Free Cell Press ok, and restart system. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 De er ikke aktivert i Pro/Enterprise utgaven. Men det er lett å få dem tilgjengelig: Kontrollpanel\Programmer\Slå Windows-funksjoner på eller av Da får du opp dette bildet: Huk av på spill, og trykk OK. Da har du alle spillene som følger med Windows 7. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Av alle ting...kabal? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Fant akuratt løsningen selv. De har vel gjemt dem i disse utgavene pga det er de som brukes mest på arbeidsplasser. Kabal er godt tidsfordriv når man sitter å venter på at ting skal gjøre seg ferdig på PCen. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Dessverre er ikke den moderne kabalen like kjapp som den gamle kabalen. Det var artige tider da jeg begynte å nærme meg et minutt. Nå er det litt for mange effekter til at jeg klarer å finne flyten. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Dessverre er ikke den moderne kabalen like kjapp som den gamle kabalen. Det var artige tider da jeg begynte å nærme meg et minutt. Nå er det litt for mange effekter til at jeg klarer å finne flyten. Jeg er litt enig, savner slik den var på en treg 386 PC, hvor når man var ferdig så datt kortene ned og hoppet bortover skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå