raxor Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hei, for et par dager siden fikk jeg et problem. Pcen min begynte flere ganger å restarte seg under gaming. Den siste ganga det hendte, så ville den ikke slå seg på. Altså, den slår seg på, men ingenting kommer på skjermen, med andre ord, skjermen er svart. så fikk jeg spørsmål om skjermkortet mitt kanskje har tatt kvelden? dette stemmer ikke, for jeg har tester med et splitter nytt grafikkkort. så, vet noen hva problemet kan være? Lenke til kommentar
War Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Mer info, hvilken hardware, hvor stor er psu, tatt ut alle rambrikkene uten om en og prøvd? Sjekket alle ledninger? Flyttet kortet til et annet ledig spor? Prøvd det aktuelle kortet i en annen pc? Resatt bios? Hadde du tempproblemer?/sjekket du temp? Lenke til kommentar
Adjin Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Regner med at temp er problemet ja, støv i vifte, mulgens i psu, har du tilgang på extra skjermkort kan du sikkert finne en psu, bytt denne og test igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå