Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Denne tråden kansje bryter mot Diskusjon.no sine regler da den ikke handler om noen problemer eller spørsmål ang helse. Men uansett...Ville bare uttrykke min mening om dette forumet Ros til Diskusjon.no! Kjempebra tiltak at man kan poste anonymt i dette forumet! Fortsett slik! Mvh - Gutt 17 år, som poster anonymt gjevnlig i dette forumet. Lenke til kommentar
Gjest Guest_x_* Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Denne tråden kansje bryter mot Diskusjon.no sine regler da den ikke handler om noen problemer eller spørsmål ang helse. Men uansett...Ville bare uttrykke min mening om dette forumet Ros til Diskusjon.no! Kjempebra tiltak at man kan poste anonymt i dette forumet! Fortsett slik! Mvh - Gutt 17 år, som poster anonymt gjevnlig i dette forumet. enig her, men ikke bryt reglene, de har ip adressen din Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Bra at du serverer ros til de som fortjener det, men gjør det gjerne med en registrert bruker, det er jo ikke noe sensitivt over å skryte av andre =) Dette gjelder vel begge av dere... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Denne tråden skulle heller vært i tilbakemeldings delen Lenke til kommentar
Dr-Holm Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Når noen en sjelden gang roser på denne måten så syntes jeg man skal kunne se gjennom fingrene på det, uansett om det er galt eller ikke. Ja, det er kanskje feilpostet, men jeg (og mest sannsynlig en del andre) er minimalt eller aldri innom tilbakemeldings-forumet og ville ikke sett denne. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Vedkommende har som nevnt postet mye anonymt og vil nødvendigvis ikke at brukere skal vite at sin registrerte konto har postet noe sensitivt her inne. Det kan medføre spekulering rundt hva den aktuelle bruker har postet. Slikt kan vi nok ta hensyn til. Av samme grunn kan det kanskje være grunnlag for at tråden kan ligge er i helseforumet, men vi tar vel og flytter den over til tilbakemeldingsforumet etterhvert. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ah, snilt av administrasjonen å ikke stenge tråden Hadde planlagt å kopiere førstpost inn i ny tråd med min egen bruker når det skjedde. No need now. Flott at noen sier takk, jeg synes også at helseforumet er utrolig flott og er glad for at det er her. Mange fine mennesker her med mye fagkunnskap. Fins også dem uten så mye kunnskap, men noen ganger vil man bare ha noen å snakke med ;P Ellers kan jo sider som klara-klok og ung.no anbefales Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Veldig bra ja, regner med det hjelper noen. Alle jeg har møtt på Diskusjon.no generelt har stort sett vært snille folk Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Norges beste forum uten tvil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå