RaGE_light_elf Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 er nå på lan med min stasjonere 5 år gamle data, somm fungerte helt fint til for omlag 2 mnd siden....Problemet er at den ikke lenger vil launche spill (cs, wc3 er testet) det som skjer når jeg skal launce spillet er at dataen begynner å loade en 5-6 sekunder i blackscreen også går den tilbake i windows som om ingenting er skjedd....det skal også nevnes at age of empires 2 fungerer perfekt...er cs og wc3 som ikke vil loade... jeg har lasta ned siste direct x, oppdatert skjermkort driverne, så jeg kan ikke fatte hva som er galt.... vær så snill hjelp! er på LAN! Lenke til kommentar
Adjin Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Synd at slikt skal skje på lan, men mest sansynlig er det en eller annen software feil, raskeste og enkleste løsning er å legge inn windows på nytt. Legg i cden og velg reparer først, håp at det virker. Sikker på at noen på lan kan hjelpe. Skal være raskest å legge det inn fra minnepenn om du må legge inn alt på nytt. Lenke til kommentar
maiahi Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Tydelig at CS har ødelagt pcen din Neida.. Enten kan du jo reintallere spillene hvis det er noe galt med .exe filene.. Finnes virus som "spiser opp" (ødelegger) Disse, men det beste da er nok å reinstallere windows, da går i tilegg pcen MYYYE kjappere^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå