DinMOR Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 http://www.itavisen.no/art/1300015.html I helvete og da... plutselig kommer røyke ut av dvd romet og ingen vet hva faen skjedde.... :o Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Nå skal det jo ikke altfor mye til for å smøre inn plata med et stoff som oksideres da. Hadde vært artigere med noe som etter ei viss tid tok fyr eller no. Hva er egentlig poenget med slike kopibeskyttelser? Så lenge innholdet kan vises kan det jo kopieres. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 så sant så sant...og hvis det er engangsplater til utleie/"salg" ser jeg for meg endel sløsing... Lenke til kommentar
Cid Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Har lest et sted at platene er biologisk nedbrytbare og at de etter 14 dager i fuktig jord er redusert til kun en veldig tynn metallfilm. ganske genialt i grunn..... Ta det med en klype salt, husker ikke kilden Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Hva er egentlig poenget med slike kopibeskyttelser? Så lenge innholdet kan vises kan det jo kopieres. Hehe, men platene er praktiske til f.eks. utleiefilm. Siden de ødelegges etter x antall timer slipper man jo å haste avgårde for å levere dem igjen. Hvis platene i tillegg skulle vise seg å være biologisk nedbrytbare, ser iallfall ikke jeg noe problem med å begynne å bruke dem. Hvorvidt videoutleie-steder føler for å legge om systemet sitt er en annen ting. Er det verdt tiden og pengene å gå over til slike plater når de vanlige egentlig fungerer som de skal? Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 skjønner ikke at det kan være særlig lønnsomt, men for "screening-copy's" er det vel kjekt tenker jeg. Men ikke engang slike kjekke triks fikk hindret meg å se die another day en uke før den kom ut (DVD rip - screening copy) på kino Lenke til kommentar
DinMOR Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Har lest et sted at platene er biologisk nedbrytbare og at de etter 14 dager i fuktig jord er redusert til kun en veldig tynn metallfilm. ganske genialt i grunn..... Ta det med en klype salt, husker ikke kilden two in one? after the music, feed the plants? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå