christinahk Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jente på 20 år fra Nesodden. For tiden dagdriver, og prøver å finne ut hva jeg skal gjøre med meg selv! Imens nyter jeg friheten og rir og steller og koser med pånnizer, og jobber som vikar i barnehage (eller stallen) når det trengs. Drømmen er å en dag komme inn på veterinærhøgskolen og bli dyrepleier, men karakterene mine må nok finpusses litt før den tid! Ellers er jeg veeeldig glad i tven og pcen. Kan også finne på å gå ut og fotografere, eller spille litt pang pang-spill. Om det er mer dere lurer på så er det fritt fram å spørre. Hva mer skal jeg si... Har vært medlem en god stund, men har ikke vært spesielt aktiv som dere muligens kan se Får se om det endrer seg! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) hei Du ødela faktisk Forumkafeen Endret 3. januar 2010 av TheWankership Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Hvorfor viser tråden 2 svar og 0 visninger? Wierd. Jeg rir hester Wankership, du gir meg komplimenter. Det liker jeg godt. Takk for det! Forøverig kan vi godt preike over PM. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Fordi visnings-tallet ikke blir kontinuerlig oppdatert av ytelseshensyn. Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Fordi visnings-tallet ikke blir kontinuerlig oppdatert av ytelseshensyn. Ahaaaa! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Godnatt newfag hva mener du? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Velkommen til forumet. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Velkommen (igjen?) , Christina Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Føler det blir fleire og fleire. Er positivt det! Finnes det ein statistikk som viser kor mange jenter (aktive?) kontra gutar det er på forument mon tro? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 ojoj det finnes jenter her inne velkommen til forumet Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ser dere hvor gammer tråden er ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå