godingen00 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Hei! Jeg bare lurte på om man kan starte rett på periode 3 på dette benk programmet?: http://www.iform.no/pub/art.php?id=40 Har trent mye benkpress før, så belastningen skal jeg tåle. Bare lurer på om det funker å starte rett på periode 3 - maksimal styrke. (Vil øke 1RM!) Programmet strekker seg over 8 uker. Takknemlig for svar Hvor mye kan jeg regne med å øke ca? Endret 2. januar 2010 av godingen00 Lenke til kommentar
HValder Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ingenting i vegen for det. Kva er dine 1 RM og 5/10 RM i øyeblikket? Vanleg økning i maksløft ligg på ca. 5% etter eit program på 6-8 veker, forutsettninger til kosthold, motivasjon, god teknikk osv. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hvor mye kan jeg regne med å øke ca? Regn med 2-6kg på 8 uker hvis du har trent aktivt før. Lenke til kommentar
godingen00 Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Ingenting i vegen for det. Kva er dine 1 RM og 5/10 RM i øyeblikket? Vanleg økning i maksløft ligg på ca. 5% etter eit program på 6-8 veker, forutsettninger til kosthold, motivasjon, god teknikk osv. 1RM er 80 kg nesten 5x5 på 70 kg. Endret 3. januar 2010 av godingen00 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå