slideface Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Gidder ikke å starte ny tråd. Hva tror dere om dette da? Link til annonse: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20252046 Endret 3. januar 2010 av slideface Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Suben er helt ok, men den er noen år gammel... forsterkeren er ikke noe å ha. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Grei pris, ikke dyrt - men heller ikke superbillig. Jeg betalte en kompis av meg 2500 kr. for spilleren min, sub'en m/ monoblokk og all jobben med å få det inn i bilen med kabler osv. Men virker som et greit tilbud, men som cossie sier så kan du jo for eksempel droppe forsterkeren. Spørr han om han kan selge deg sub'en, og selge forsterkeren til noen andre (Finn.no?), isåfall ville jeg kanskje gitt rundt 700 for sub'en, men nå har ikke jeg veldig mye peiling. Bare har erfaring med at Alpine lager trygge og solide produkter - nytt eller ei, så er det nok ikke feil. Begge forsterkerne mine kjøpte jeg brukt på Finn. Null problem hittil Endret 3. januar 2010 av Carisma'03 Lenke til kommentar
slideface Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Ok, takk for raske svar som alltid hehe Da fortsetter jeg å leite på finn.no, til jeg finner noe brukans tenker jeg Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 prisklasse leter du i da? Har en kasse med 3stk pioneer 10" og en soundstream monoforsterker til salgs her. Lenke til kommentar
slideface Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 prisklasse leter du i da?Har en kasse med 3stk pioneer 10" og en soundstream monoforsterker til salgs her. Vil helst så lavt under 3 tusen som mulig, da jeg har andre ting å prioritere. Men vet at det er vanskelig å få bilstere til denne prisen... Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Endra du totalt på førsteposten? Hvis ikke skjønner jeg ikke helt hva jeg posta Lenke til kommentar
slideface Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Endra du totalt på førsteposten? Hvis ikke skjønner jeg ikke helt hva jeg posta Endra den totalt ja Lenke til kommentar
slideface Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Men hva tror du om denne kassen da? Du som har peil på dette her Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Har ikke veldig peil, cossiemk1 har mye mer erfaring, men jeg tror den Alpine sub'en er trygg, og hvis du skaffer en forsterker som klarer å drive den optimalt blir det nok god lyd. Men jeg har hørt at den basseren er ganske tungdrevet. Endret 3. januar 2010 av Carisma'03 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 tungdreven den alpine suben ja, så RF forsterkeren som følger med sliter nok litt... Men du kan jo kjøpe hele pakka, og bruke magnat suben, så selger du alpine suben Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 tungdreven den alpine suben ja, så RF forsterkeren som følger med sliter nok litt... Men du kan jo kjøpe hele pakka, og bruke magnat suben, så selger du alpine suben Enten det, eller bare kjøpe en Alpine-sub'en, for den er vel ikke så verst med en kraftig/bra monoblokk til å drive den? F.eks. Alpine MRP-M1000? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 tungdreven den alpine suben ja, så RF forsterkeren som følger med sliter nok litt... Men du kan jo kjøpe hele pakka, og bruke magnat suben, så selger du alpine suben Enten det, eller bare kjøpe en Alpine-sub'en, for den er vel ikke så verst med en kraftig/bra monoblokk til å drive den? F.eks. Alpine MRP-M1000? Ja, men da kommer han nok endel over budsjettet sitt Er helt ok den magnat suben også. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 tungdreven den alpine suben ja, så RF forsterkeren som følger med sliter nok litt... Men du kan jo kjøpe hele pakka, og bruke magnat suben, så selger du alpine suben Enten det, eller bare kjøpe en Alpine-sub'en, for den er vel ikke så verst med en kraftig/bra monoblokk til å drive den? F.eks. Alpine MRP-M1000? Ja, men da kommer han nok endel over budsjettet sitt Er helt ok den magnat suben også. Aha, det var et budsjett også ja Ja jeg har ikke hørt mye negativt om Magnat heller, men vet ikke helt hva jeg synes om den logoen på sub'en... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå