Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vanskeligheter med å bli kjent med jente...

Gjest 1cœur

Anbefalte innlegg

Gjest 1cœur

Hei!

Jeg har i den siste tiden vert ganske forelsket i ei jente som er min "nabo", altså det er ikke så mange som bor her så alle i området er naboer :p vi har ikke vert noe spesielt kjent i fortiden.

Uansett jeg har spurt henne noen ganger om vi kunne finne på noe, men det har bestandig vert en unnskyldning, sist gang jeg spurte henne så fikk jeg det svaret at hun ikke hadde lyst på så mye kontakt, jeg skrev dermed tilbake at det hørtes ikke så veldig morsomt ut og om det var noe med meg som gjorde dette? det var visst ikke noe galt med meg, men hun syntes det var rart at jeg hadde blitt så interessert i kontakt sånn plutselig i det siste, det jeg skrev tilbake var at det bor så få personer i omhenget, og at hun var både en trivelig og pen jente så det kunne jo ikke være rart!

Hun skjønte den da fikk jeg til svar, men hun hadde fremdeles ikke lyst til å omgås meg, hun hadde heller lyst til at vi fremdeles skrev til hverandre over nettet, noe jeg hadde lite lyst til å gjøre sånn egentlig...

Jeg har kanskje dummet meg ut litt med disse meldingene, men jeg har fremdeles ikke helt gidd opp, så noen forslag vil jeg mota med stor takk! seriøse forslag altså :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg tror nok jeg ville gitt opp, har vært to ganger i denne situasjonen selv. Og eneste måten du kan klare dette på er å være hard to get. Det virker som du har vært alt for fort frempå her.

Hvis du vil at hun skal bli intrisert i deg, trekk deg tilbake, la henne skrive til deg først osv. på nettet.

Husk: det beste jenter vet, er lit utfordring og de synes det er spennende om man er lit "hard to get"

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Ja har egentlig skjønt at jeg ikke skulle ha vert så frempå, men å spille "hard to get" tror jeg ikke vil funke her, hun skriver skjelden til meg, hun er mer av den passive typen når det gjelder skriving vil jeg tro, hvis jeg spiller "hard to get" vil hun nokk bare "forget"

Har kanskje tenkt å vente til jeg får førerkortet å så be henne ut da, litt mer konkret noe å gjøre liksom? så blir det stillt en stund også...

Lenke til kommentar

Jeg er over 18, får førerkortet om 1-2 måneder regner jeg med, cafè-er er det dårlig med her, førerkort må man ha da, dessuten å sitte på café hadde bare blitt flaut tror jeg.

jeg kan ikke spørre henne om noen pils tror jeg, vi begge bor hjemme hos foreldrene, så hjemme kan vi ikke omgås egentlig, dessuten er foreldrene av den kristne ekstrem avholds typen, hun får ikke dra på noen fest uten at foreldrene er der hvis det er mulighet for drikking, for ja jeg har sagt at hun sikkert fikk være med oss når vi i hjemmet dro på fest for ikke lenge siden, hun takket for det, men hun fikk ikke lov...

Lenke til kommentar
Hei

Tro meg, eneste måten er å glemme hun og slutte å snakke med hun! Så prøver du kanskje en måned senere og spør om dere skal leie en film eln. Da leier du selvfølgelig the holiday ;)

Hvis hun ikke godtar tilbudet ditt da, er det desverre bare å glemme.

Tro meg, been there, done that og det funket!

Happy to help!

Ok da kan jeg egentlig satse på det jeg har tenkt da, altså å be henne ut på kino når jeg får kortet?

@TheWankership

hehe nei tror ikke det ville funket, hun er nokk kristen ja, men bibellesningen har hun sikkert fått dosen av tenker jeg, hun vet sikkert at jeg ikke er så veldig kristen av meg også.

Lenke til kommentar

Ja jeg synes det høres ut som det beste jeg kan gjøre, men det er bare det at jeg ikke vet helt hvordan jeg skal tolke det med at hun ikke hadde noe lyst til å treffe meg personlig :ermm: men jaja det skader sikkert ikke så alt for mye å prøve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...