TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hei PÅ nyttårsaften var jeg drita og ringte til alle på lista mi. Der sto bla. navnet på ei jente jeg ble kjent med for sånn 5 år siden. Vi har ikke hatt sånn kjempe mye kontakt. Men hun tok ikke tlf. Hun ringte tilbake en gang, men jeg fikk ikke tatt den. Så jeg ringte tilbake senere , men da kunne hun ikke snakke fordi det slkedde noe(husker ikke helt). Neste morgen så jeg hun hadde ringt 2 ganger i løpet av natta. Senere på kvelden fikk jeg en medling : " Hvem er du? godt nyttår " Jeg har ikke svart. Poenget er at jeg vil prøve meg, ok? hehe, hva skal jeg svare da? Hun må jo ha glemt meg eller noe? Det er jo så mange på forumet som kan slikt, så litt hjelp hadde vært greit Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Si hvem du er? Er ikke vanskeligere enn det. Er ikke alle som husker telefonnummeret til folk di kjenner om det ikke er lagret. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) svaret er vel så enkelt som at hun på 5 år har fått seg ny tlf, og dermed er ikke nr. ditt lenger lagret. Og vi kan ikke bestemme om du skal prøve eller ikke Endret 3. januar 2010 av Ethernet Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ikke umulig at dama har bytta mobil og derfor ikke har mobilet lagret lengre. =) Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 det kan hande ja..men hva burde jeg si først? Mistenker jeg vil prøve å treffe henne nemli Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 hva med og spør om hun husker deg?? og si du var dritings på nyttårsaften så du ringte til alle på listen din men så ville du ringe henne opp igjen osv osv etter hun hadde ringt deg får og spør om hun kansje vil finne på noe siden det er lenge siden sist?? altid gøy og treffe igjen gamle venner vettu Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Bare si hvem du er og evt hvor dere møttes =) Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 "Hvilke farge har du på undertøyet nå?" En bænkers. Men fedrene pleier å bli sinte når du ringer til de og sier dette før du vet du snakker med fedrene... ;( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå