vanedyret Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Har Radeon 5870 og et MSI GD-80 (P55) som har 3x PCI-E 16x og venter bare på å kjøpe inn noen flere deler. Leser at HK'et ved bruk av et kort kjører 16x. Ved bruk av to kort kjører det 8x/8x (ikke mye ytelsestap om jeg en dag går for CF har jeg hørt). Den siste sloten er 4x, hvor jeg antar jeg burde sette et sekundært kort for å få to skjermer som kun brukes for windows utvidet skrivebord. 5870 vil brukes mot primærskjerm, samt TV via HDMI. Kan jeg putte inn hva som helst i 4x sloten? Om jeg putter inn et gammelt 7800gtx/8800gts, installerer jeg kun nødvendige driverfiler manuelt, eller funker det med både Catalyst- og Nvidia software samtidig? Bør jeg kanskje kjøpe et billig AMD/ATI-kort? Noen som har gjort noe tilsvarende på P55 og den nye radeon-serien som kan dele sin erfaring? Har lest om folk som har problemer (spesielt når det gjelder PhysX), folk som antar det funker, men får det liksom ikke bekreftet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå