Glassflasken Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Hei. Vi har fått i oppdrag av å bruke sang sin instrumental å vi valgte linkin park - faint.. tenkte litt DU .. vet ikke hvem du kødder med. du vet kansje ikke at vi lett slår deg ned.. men vi trenger veldig hjelp til dette!!! vi takker for alle svar! tittelen skulle foresten hete RESPEKT! Endret 2. januar 2010 av Tommy12 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 La meg få litt klarhet. Dere skal lage en sangtekst til musikken fra linkin park - faint og denne sangen skal hete RESPEKT? Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det er ikke respekt å slå noen som helst ned. Du fortjener nesten rundjuling for å tro det i det hele tatt, eller respekt som du kaller det. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Skal teksten være norsk? "yoyo shitface, skal slå deg ned når du snur ryggen til meg. Er ikke no personlih, deg handler bare om RESPEKT osv. ye meen, kickass!" Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg er en liten taper, som gir folk deng - siden jeg er ei superpingle, tar jeg med meg en hel gjeng! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg er en liten taper, som gir folk deng - siden jeg er ei superpingle, tar jeg med meg en hel gjeng! ahah! Den tenker jeg de bruker Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeh heter Tommy 12 ,og har lekepistol! Alle mine venner slår, fordi vi aldri damer får! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå