glennm95 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hei, får ikke skrudd på Aero i windows 7. Får kun brukt sann Windows 98 theme eller noe. Når jeg velger aero theme, skjer det ingenting.Er det noen som kan hjelpe meg? Det er verken drivere,virus,services.msc som ikke kjører eller dwm.exe som ikke kjører som gjør dette Lenke til kommentar
Tacokrydder Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hvilken versjon av Windows 7 er det du har? Prøv: - Trykk Windows+Pause - Klikk på Avanserte systeminnstillinger i menyen til venstre - Åpne innstillinger under ytelse - Sjekk om "Aktiver gjennomsiktig glass" er haket av Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Prøv først Windows 7 troubleshooter (troubleshoot Aero) fra kontroll panel. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Står vel der at selve temaet du har valgt ikke støttes av Aero (eller virker ikke Aero med standard-tema heller?) Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 står på windows 7 standar men det skjer ingenting Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Aero i Windows 7 skal bli automatisk enablet når systemet/grafikk oppfyller minimums-kravet 3.0. (med ditt skjermkort skulle dette selvsagt ikke være et problem) Mulig det har blitt noe krøll hvis du har "tuklet" litt med skjermkort drivere, uansett ta å kjør Windows-opplevelseindex på nytt og se resultat/om det hjelper Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Når jeg tar og oppdatarer med Windows opplevelses-indeks så får jeg opp dette: Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Du har jo windows classic theme (ser det på dialog boksene dine). Du får ikke aero enablet på dette. Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Nei. jeg har anabled Win7 thame : Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Når jeg tar og oppdatarer med Windows opplevelses-indeks så får jeg opp dette: Utifra det der er det åpenbart at du har noe alvorlig kluss, når ikke engang systemvurderings-verktøyet vil kjøre ferdig. Har ikke annet råd enn å se over om du bruker riktig/nyeste drivere til hovedkort/chipset/skjermkort og i worst-case vurdere formatering/legge inn Windows på nytt Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 har vurdert og formatere. MEn jeg har rundt 200 - 250 GB som jeg villl beholde Foreksempel rundt 100GB spill som jeg har kjøpt og lastet ned via steam... Får sikkert låne en HDD men noen kompiser. men er jo dumt og slette alt og så begynne på nytt da... Men takk for råda foklkes. var ikke så dumme de ;P Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Alltids smart å ha delt opp harrdisken i minst 2 partisjoner slik at man kan lagre det man ikke vil miste. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Tror det skal være mulig å innstalere på nytt uten og formatere. Dette funka vertfall på xp.. Lenke til kommentar
Maariusn Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 "Systemgjennomretting" brukest Bare velg et tidspunkt rett før dette skjedde. Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 testet får noen dager siden. men ind\gen tidspunkt får kom opp Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) testet får noen dager siden. men ind\gen tidspunkt får kom opp Da har du sikkert ikke aktivert det. EDIT: Hvordan fikk du løst det. Endret 5. januar 2010 av Ballestikk Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Har ikke øst det. har samme prob enda. ingen finner ut hva som feiler . ikke engang niklas eller andre folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå