stian brun Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hei Jeg har en bærbar pc, som jeg bruker til stasjonær pc, men har stoore problemer med kjøling på denne maskinen, så tenkte om det var mulig å montere delene i et stasjonært kabinett, å montere noen gode vifter med lite støy så hadde jo dette fungert kjempebra. Men hvordan er det å montere deler fra bærbare pc`er i stasjonære kabinett? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Skjermen er den vanskelige delen. Tror ikke det er praktisk gjennomførbart med mindre du klarer å bruke samme skjerm, noe som krever mye (om det i det hele tatt er mulig). Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Burde la seg gjøre, men du må nok regne med litt modding. skruehullene i hk'et stemmer sikkert ikke overens med kabinettet. I tillegg må du kanskje lage en liten bracket for å feste en standard cpu vifte. Når det gjelder skjermen regner jeg med du har en vga, dvi eller hdmi utgang på hovedkortet du kan feste en ekstern skjerm på? Den bærbare skjermen er som oftest bare festet med en liten flatkabel. Den kan du bare ta av, eller eventuelt kan du feste den i kabinettet som en ekstra gimmick:). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå