Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

mistet nøkler til handjern


Gjest Guest_hund_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_hund_*

jeg ok min "kjereste" skulle prøve noe nytt på soverommet og vi brukte handjern og bind for øynene. vi holdt påo g det var som det var "deilig" men ettersom vi var ferdig fant vi ikke nøkkelen igjen og jeg hadde strammet håndjernet litt for mye... jeg begynte kjapt og lete men fant de ikke. hånjernet vi brukte var skikkelig, uten noe kjetting. så dermed måtte jeg isåfall klippe intil huden hennes, som selvfølgelig var et problem, vi begynte å krangle rolig. siden hun ikke ville klippe de på den måten letet jeg videre. etter en stund trodde vi at foreldrene hennes kom, noe som det ikke var, det var lillebroren. vi freaket helt ut å vi prøvde å skjule det. ettersom munuttene og snart timen gikk syntes hun at jeg skulle hente tangen og bare klippe det. men der var jo broren eller foreldrene som vi trodde. så vi måtte vente. den store feilen min tror jeg var at jeg f¨åreslo at vi skulle ha sex videre siden jeg hadde hørt at røff sint sex var det beste. vell det var vel dårlig taktisk av henne å slå opp med meg på stedet mens jeg ikke hadde klippet opp. så broren måtte gjøre det fordi jeg var sur og hadde gåt... nå angrer jeg og lurer på hvor mye jeg burde gjøre anderledes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, jeg beklager veldig men dette var morsom lesing. "Dårilg taktisk av henne å slå opp på stedet før jeg hadde klippet opp". Priceless.

 

Jeg synes det er rett og rimelig at du spør om sex på nytt mens hun ligger der, jeg har jo også hørt at sint sex skal være godt :) Kvinnfolklogikk spør du meg.

 

Muligens litt dårlig gjort å la henne ligge der, men helt greit siden hun slo opp med deg. Kanskje ikke så lurt mtp at du nå angrer. That's life! Morsom historie da.

Lenke til kommentar

utrolig kjipt da! men hu fortjente litt det da:P Men i etter tid så var det nok dumt å bare gå fra hu... Har du fortsatt følelser for hu? Du burde ringe hu eller kanskje komme bort til hu med noen blomster eller ett eller annet. Vis du vil bli sammen med hu igjen da.

Lenke til kommentar

Haha... Ja var jo litt morsomt også dette. Lurer på om broren på 13 fikk til å klippe over håndjerna... Du skriver at det var "skikkelige" håndjern, og om det er leddløse metallhåndjern så er det ikke bare å bruke en saks liksom, selv med en god knipetang skal det krefter til (med mindre man hadde verktøykassa til B-gjengen liggendes under senga)...

 

Kan ikke annet en å tenke på hva som hendte etter at du gikk, OM broren ikke fikset å bryte håndjerna og foreldrene kom hjem. "Kan du gå opp å hente søster, det er middag?", "Går ikke... hu ligger naken fastlenka til senga...", "Høøø". For ikke å snakke om hvordan opplevelsen var når pappa eller mamma krabbet opp i sena for å klippe opp makkverket. Lurer på hva forklaringen var...

 

Var litt kjipt for hennes del å bare gå syntes nå jeg selv om det var litt morsomt når man hører om det, men du kan føle seg trygg på at hun ikke syntes det var særlig kult.

 

Snakk med henne, men si for all del unnskyld for at du bare dro avgårde mens hun var fastlenket i senga. Å ta en liten "debriefing" med henne burde du gjøre uansett om du er hypp på henne eller ikke. Var vel mye som ble bådde impulsivt og kanskje ikke vell gjennomtenkt denne dagen (fra begge sider), så er vel greit å få snakket litt ut om det. Var sikekrt mye stress og frustrasjon som rådet denne gangen.

 

"Dårilg taktisk av henne å slå opp på stedet før jeg hadde klippet opp" genial holdning hehe...

Endret av Macromatix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...