dean Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hei, har kjøpt meg en ekstern harddisk idag. Jeg kjøpte den til bruk på ps3 som krever fat32 format. Harddisken min kan ikke formateres til fat32, som jeg ble fortalt at den kunne. Er det mulig å laste ned drivere til disken for dette? Eller må jeg bytte tilbake varen? Håper noen har peil! Takk for at du leste dette Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 FAT32 støtter ikke partisjoner enn 127,53 GB. Står litt om det i denne artikkelen. Kanskje det fungerer om du partisjonerer disken til passe store partisjoner. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Prøv å følg denne guiden! Lenke til kommentar
dean Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Tusen takk, fiksa det Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) FAT32 støtter ikke partisjoner enn 127,53 GB. Det stemmer ikke. Det som står i den artikkelen er at ScanDisk har en slik grense. Endret 2. januar 2010 av Hårek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå