Danielgr Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hei, jeg har et projekt på gang som dere kan lese om signaturen, Men jeg trenger hjelp til å få tak i sponsorer i og med at den hardwaren jeg har ikke fungerer.. Så hvis det er noen som er gode til å annsaffe sponsorer, kan du vre grei å sende en pm med oppsett om hvordan jeg kan få tak i sponsorer på en grei måte? På forhånd takk Daniel Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg lurte også på dette, men fikk til svar at det var hemmelig informasjon Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hei, jeg har et projekt på gang som dere kan lese om signaturen, Men jeg trenger hjelp til å få tak i sponsorer i og med at den hardwaren jeg har ikke fungerer.. Så hvis det er noen som er gode til å annsaffe sponsorer, kan du vre grei å sende en pm med oppsett om hvordan jeg kan få tak i sponsorer på en grei måte? På forhånd takk Daniel Hvorfor sponser bedrifter prosjekt? For å promotere seg, dermed tjene mer penger. Fremstill prosjektet ditt bra... Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Hei, jeg har et projekt på gang som dere kan lese om signaturen, Men jeg trenger hjelp til å få tak i sponsorer i og med at den hardwaren jeg har ikke fungerer.. Så hvis det er noen som er gode til å annsaffe sponsorer, kan du vre grei å sende en pm med oppsett om hvordan jeg kan få tak i sponsorer på en grei måte? På forhånd takk Daniel Hvorfor sponser bedrifter prosjekt? For å promotere seg, dermed tjene mer penger. Fremstill prosjektet ditt bra... Det er jo selfølgelig meningen å fremstille projektet bra.. Men hvordan lurer jeg på.. Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Det er jo selfølgelig meningen å fremstille projektet bra.. Men hvordan lurer jeg på.. Utrolig stort emne dette... husk eventuell sponsor tenker hele tiden "Hva får JEG ut av dette". I ditt tilfelle ville jeg gjort følgende: 1. Finn ett fengende prosjektnavn, beskrivende 2. Beskriv hvorfor du setter i gang med prosjektet, virk entusiastisk... kan være innledningen 3. Beskriv hva prosjektet går ut på 4. Beskriv hvordan du vil utføre det, lag en tidsplan, kom gjerne med litt kule detaljer 5. Få frem at mange vil hvite om prosjektet, utstilling, tråd på forumet, blogg, etc jo flere folk de tror vil se jo mer kan du få 6. Fortell hva de får ved å sponse deg, skal du lage en hjemmeside der du kan promotere sponsorene dine, arbeidslogg, etc. Sleng gjerne inn noe Facebookting, det tror jeg de vil like 7. Få frem hvor flink du er, kjent i miljøet... med andre ord at du har stor påvirkningskraft 8. La de få inntrykk av DE er den du ønsker mest skal sponse deg, spill på egotrippen deres 9. Vær høflig i fremtreden ALT bunner til slutt i hvor mange ekstra kunder de tror du kan skaffe dem og da betaler de deretter. Endret 2. januar 2010 av Nasciboy Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Det er jo selfølgelig meningen å fremstille projektet bra.. Men hvordan lurer jeg på.. Utrolig stort emne dette... husk eventuell sponsor tenker hele tiden "Hva får JEG ut av dette". I ditt tilfelle ville jeg gjort følgende: 1. Finn ett fengende prosjektnavn, beskrivende 2. Beskriv hvorfor du setter i gang med prosjektet, virk entusiastisk... kan være innledningen 3. Beskriv hva prosjektet går ut på 4. Beskriv hvordan du vil utføre det, lag en tidsplan, kom gjerne med litt kule detaljer 5. Få frem at mange vil hvite om prosjektet, utstilling, tråd på forumet, blogg, etc jo flere folk de tror vil se jo mer kan du få 6. Fortell hva de får ved å sponse deg, skal du lage en hjemmeside der du kan promotere sponsorene dine, arbeidslogg, etc. Sleng gjerne inn noe Facebookting, det tror jeg de vil like 7. Få frem hvor flink du er, kjent i miljøet... med andre ord at du har stor påvirkningskraft 8. La de få inntrykk av DE er den du ønsker mest skal sponse deg, spill på egotrippen deres 9. Vær høflig i fremtreden ALT bunner til slutt i hvor mange ekstra kunder de tror du kan skaffe dem og da betaler de deretter. Her snakker vi:D Skal sette meg ned å begynne å skrive søknad om dette EDIT: Jeg har nå skrevet ned søknaden, men jeg trenger et fengene navn. Plis hjelp meg med dette:) Endret 2. januar 2010 av Danielgr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå