Treblad Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Hvordan får jeg subtitles på div-x/vcd filmene mine? Program? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 vobsub Vet du hvor jeg kan få kloa i den? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Google er din venn! (www.google.com) Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Google er din venn! (www.google.com) Hehe, ja. Etter å ha vært bruker av dette forumet en stund, har jeg fått den kommentaren veeldig mange ganger. Men tingen er...er det gratis? Eller må man punge ut med drøssevis med spenn? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Google er din venn! (www.google.com)...Men tingen er...er det gratis? Eller må man punge ut med drøssevis med spenn? Google er din venn! :wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Altså...serriøst folkens...skjerp dere. Treblad: Du bør ta en titt på Divx-digest sin Software site. Og Software-tool delen er også verdt å ta vare på Og til slutt så kan du laste ned VobSub ned HER Ps! Så bør du se på denne postene som kan gi deg plasser du kan laste ned subtitles selv. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 prøv denne: http://www.dvdrhelp.com/forum/userguides/153058.php Lenke til kommentar
foZil Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 www.doom9.org masse stæsj der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå