S0ndris Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Heisann! Jeg var på SpaceWorld Sandefjord og kjøpte MW: 2. Dro hjem og installerte det, fikk opp en boks (bilder): w4mp.exe has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience. Dette skjer både med Singleplayer og Multiplayer. Sjekka opp litt via google, og har prøvd følgende: Reinnstallere fra CD Endre desktop resolution til 1024x768 32bit Disable steam community ingame Kjørt DXSETUP i mw2 mappa Lastet ned ny directX - hadde den nyeste Verify game cache - gjort flere ganger uten feil Ingenting her har hjulpet (obviously <.<) Noen som har hatt samme problemet? Endret 2. januar 2010 av S0ndris Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det du kan gjøre om du forsatt ikke får det til er å laste det ned via Steam. Først åpner du Steam, gå til "My Games"-fanen, så trykk "Activate a product on steam" Lenke til kommentar
S0ndris Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Har jo registrert og installert, men får bare ikke kjørt programmet Men som du sa, kan jeg jo prøve å avinstallere for så å laste det ned. Kan jo hende det er noe humbug med CD-opplegget. Greia er at jeg laster ned fra steam med ca 200 kbit p/s -.- Har en linje på 1.8 mb. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Vet ikke om det vil funke i ditt tilfelle, men har hørt noen ganger det bare er å plugge i en mikrofon, så funker det. Lenke til kommentar
S0ndris Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Nå har jeg lastet ned fra Steam i tillegg, men samme feilen her. Prøvde også å koble til micen, sånn som Vycan sa, men det fungerte heller ikke. Flere forslag? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Oppdatere driverne, kanskje? Vet ikke om det hjelper, men er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
teehee Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ser jo ikke bra ut i hele tatt hvis du ikke får spilt spec ops, multiplayer eller singeplayer. Hvis ingen av forslagene over funker kan du jo kanskje spørre for help i butikken du kjøpte det i? Ser jo ikke ut som det er noe feil med CD'en ettersom du også fikk samme feil når du lastet ned fra steam, men det kan jo være verdt ett forsøk? Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Lenge siden du tok en windows reinstallasjon? Lenke til kommentar
S0ndris Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Får prøve å oppdatere driverene Formaterte PCn i sommer, tror da ikke det er så ille. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Får prøve å oppdatere driverene Formaterte PCn i sommer, tror da ikke det er så ille. Ja prøv det. Hvis du får samme problemet, prøv å installer noe annet for å se om du får samme problemet. COD:MW fks. Bruker vel omtrent samme installasjons-programmet. Hadde jeg vært deg hadde jeg vurdert en reinstallasjon, for det virker som det er noe som ikke er helt ved sine fulle 5. Lenke til kommentar
S0ndris Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Oppdatering av drivere utgjorde ikke noen forskjell. Kanske det er en formatering som må til her :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå