Agres Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 The release date for Dungeons & Dragons: Heroes has been moved to October 2003 and will be exclusive to the Xbox platform. I natt må jeg gå gråtende til sengs. Dungeons and Dragons: Heroes har blitt kjøpt opp av Microsoft, og vil bli gitt ut eksklusivt på den STORE sorte boksen (som jeg ikke har planer om å kjøpe). Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Kjøp den da, kan aldri slå feil med en god xbox under tvn... dungeons and dragons: heroes = den der 4 player co-op tingen høres litt for vill ut, men slapt at dvergen er en cleric, dverger skal være slåsskjempende meat shields!! Lenke til kommentar
santaclaw Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 The release date for Dungeons & Dragons: Heroes has been moved to October 2003 and will be exclusive to the Xbox platform. I natt må jeg gå gråtende til sengs. Dungeons and Dragons: Heroes har blitt kjøpt opp av Microsoft, og vil bli gitt ut eksklusivt på den STORE sorte boksen (som jeg ikke har planer om å kjøpe). nei nei nei.. no ble jeg sur Lenke til kommentar
huf Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Huff og huff xboxen tar mer og mer over... Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Man kan bare håpe at xbox er en motegreie og at spill i fremiden fortsatt vil komme ut som PC-versjon. PC er som kjennt den mest avanserte "spillekonsollen" med de aller fleste og beste mulighetene. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 man kan ikke stole på en pc Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Da kan du ikke mye om PC, ok ting går litt rassen av og til men kan du nok kan du fikse, og det er kjekt å fikse også :wink: Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 man kan ikke stole på en pc Der sa du noe smart, det er nettopp derfor mange selskaper velger å gi ut spill på konsoll. Et pc spill koster mye å utvikle, fordi et pc spill må fungere på alle pc'er ikke sant. Så bugs er et kjent problem med pc spill. Men hvis et konsoll spill fungerer bra på en xbox, så fungerer de bra på alle de andre millionene andre xboxene i verden, men sånn er det ikke med pc spill Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 ja, desverre er det slik! forbanet være pengene!!!..........å? sa jeg det??? sorry! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 man kan ikke stole på en pc Der sa du noe smart, det er nettopp derfor mange selskaper velger å gi ut spill på konsoll. Et pc spill koster mye å utvikle, fordi et pc spill må fungere på alle pc'er ikke sant. Så bugs er et kjent problem med pc spill. Men hvis et konsoll spill fungerer bra på en xbox, så fungerer de bra på alle de andre millionene andre xboxene i verden, men sånn er det ikke med pc spill bra at du så den dypere mening bak mine få ord det er merkelig med en datamaskin; ene dagen fungerer den som aldri før, mens andre dagen kommer du hjem fra skolen bare for å se at man ikke får startet warcraft III siden cdn visstnok ikke er i dvd-en, maskinen låser seg bare man tenker på å starte winamp, +++ irriterende Var på datatreff i helga, første som skjer når man koblet seg til nettverket var at man ble hoppet på av "la-oss-gå-gjennom-nettverke-fra-moder-maskinen-til-alle-de-andre-maskinan" virus... Irriterende, tiddkrevende å fjerne det var det også, tviler på at sånt skjer over f.eks. xbox live Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Ja nå skal det innrømmes at det meste som dere sier er rett. Men for en person som meg, som har det kjekt når man får lov til å reparere en datamaskin, så er det morsommere med data. Dette kombinert med at spill kan gjøres mer avanserte på PC enn på konsoller grunner mer mulighet til kontroller og plass gjør at jeg i hvertfall vil fortsette å spille på PC. Skulle gjerne hatt en Box er ikke det. Men PC er mer spennende! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Poenget er simpelt: Xbox-en er teknisk suveren. PS2-en er ikke i nærheten av å matche samme maskinkraft, mens GC-en heller ikke holder helt samme mål (for den gjennomsnittlige brukeren merkes det lite til forskjellen). Hvis du gjør bare litt research, skal du se at mange spill som f.eks. blir gitt ut til PS2-en eksklusivt, og senere blir portet til Xbox-en, er med på å dra kvaliteten på spillet ned. Hva er galt med eksklusive titler? Hvor skal ikke Microsofts Xbox ha det når PS2-en og GC-en har det? Jeg ser ikke Super Monkey Ball på Xbox? Jeg ser heller ikke Grand Theft Auto på Xbox. Er det noen som klager på det? Jeg er ikke Xbox-fanboy. Jeg har både Xbox og GC, og kommer sikkert til å skaffe meg PS2 etter hvert. Kanskje den nye, for eksempel. Men jeg er såpass objektiv at jeg kan se hvorfor Xbox-en er suveren teknisk, og at Microsoft ikke gjør noe galt i å sikre seg eksklusive titler - akkurat slik som de to andre konsollene gjør. Dette er en business, og det er på tide folk innser det. Xbox-en er ikke ond. Kanskje du mener Microsoft er ond, men hvorfor skal du tro Xbox-en er det? Etter å ha besøkt årets E3, kan jeg trygt forsikre alle om at Xbox-en har den sterkeste line-upen av alle. Jeg kan godt referere til andre sider, slik som GameSpy, hvor alle mente Xbox-en var suveren i år, i henhold til titler som utgis fremover. Microsofts makt på markedet er med på å pushe Xbox-en frem, til vår fordel. Vi får gode spill på et konsoll som er teknisk suverent. In the end er det kun folk som ikke har Xbox som klager, noe som i seg selv burde tilsi at de ikke burde ha lov til å klage i det hele tatt. Dungeons and Dragons Heroes kommer til å rocke, det er jeg sikker på. Jeg er en stor fan av Baldur's Gate Dark Alliance på Xbox, og jeg tror Heroes kommer til å bli minst like bra. Og jeg er svært glad for at spillet kommer på Xbox. Joda, det kunne gjerne for min del ha kommet på de to andre, men nå er det altså en eksklusiv Xbox-tittel. Som så mange spill er til PS2-en og GC-en. Ingen er verre enn den andre, med andre ord. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Poenget er simpelt: Xbox-en er teknisk suveren. PS2-en er ikke i nærheten av å matche samme maskinkraft, mens GC-en heller ikke holder helt samme mål (for den gjennomsnittlige brukeren merkes det lite til forskjellen). Hvis du gjør bare litt research, skal du se at mange spill som f.eks. blir gitt ut til PS2-en eksklusivt, og senere blir portet til Xbox-en, er med på å dra kvaliteten på spillet ned. Hva er galt med eksklusive titler? Hvor skal ikke Microsofts Xbox ha det når PS2-en og GC-en har det? Jeg ser ikke Super Monkey Ball på Xbox? Jeg ser heller ikke Grand Theft Auto på Xbox. Er det noen som klager på det? Jeg er ikke Xbox-fanboy. Jeg har både Xbox og GC, og kommer sikkert til å skaffe meg PS2 etter hvert. Kanskje den nye, for eksempel. Men jeg er såpass objektiv at jeg kan se hvorfor Xbox-en er suveren teknisk, og at Microsoft ikke gjør noe galt i å sikre seg eksklusive titler - akkurat slik som de to andre konsollene gjør. Dette er en business, og det er på tide folk innser det. Xbox-en er ikke ond. Kanskje du mener Microsoft er ond, men hvorfor skal du tro Xbox-en er det? Etter å ha besøkt årets E3, kan jeg trygt forsikre alle om at Xbox-en har den sterkeste line-upen av alle. Jeg kan godt referere til andre sider, slik som GameSpy, hvor alle mente Xbox-en var suveren i år, i henhold til titler som utgis fremover. Microsofts makt på markedet er med på å pushe Xbox-en frem, til vår fordel. Vi får gode spill på et konsoll som er teknisk suverent. In the end er det kun folk som ikke har Xbox som klager, noe som i seg selv burde tilsi at de ikke burde ha lov til å klage i det hele tatt. Dungeons and Dragons Heroes kommer til å rocke, det er jeg sikker på. Jeg er en stor fan av Baldur's Gate Dark Alliance på Xbox, og jeg tror Heroes kommer til å bli minst like bra. Og jeg er svært glad for at spillet kommer på Xbox. Joda, det kunne gjerne for min del ha kommet på de to andre, men nå er det altså en eksklusiv Xbox-tittel. Som så mange spill er til PS2-en og GC-en. Ingen er verre enn den andre, med andre ord. Poenget mitt var, at jeg som ps2 eier, ble veldig skuffet nå som microsoft har kjøpt opp rettighetene til D&D:Heroes. Mest av alt fordi jeg ikke har planer om å kjøpe en X-box i nærmeste framtid (les: aldri) Ja, jeg skjønner at det er business, og jeg skjønner poenget ditt med at "alle er like gode". Personlig syns jeg synd på X-box og Gamecube eier som ikke får oppleve Squaresofts Final Fantasy spill (ser bort fra Crystal Chronicals), og jeg skulle selv gjerne eid en Gamecube for å få spilt Zelda: Windwaker eller Super Monkey Ball. Det jeg hvertfall skjønner er at dette er et smart trekk av Microsoft. Det har seg sånn at jeg har brukt mange lørdagskvelder, med papir, terninger og regelbøker, sammen med venner. Som du kanskje skjønner, har vi spilt Dungeons & Dragons (3rd edition for de som lurer), og som den D&D fanen jeg er, gledet jeg meg vilt til denne utgivelsen, som formodlig skulle ha kommet nå i juni, men som i steden kommer ut på xbox i oktober. x-box eiere: dere er veldig heldige! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå