figure_02 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hei! Jeg skal gå til innkjøp av ny printer, men trenger noen tips, siden det er vanskelig å vite hvordan produktene fungerer i praksis etter bare å ha sett dem i butikken. Jeg trenger en printer som hovedsakelig skal brukes til å skrive ut fakturaer, men kanskje også litt annet småtteri. Printeren må være rask, stillegående og kompakt, kunne skrive ut i farger, og ha en skannerfunksjon som duger (dvs at det jeg trenger er en såkalt multifunksjonsskriver?). Jeg bruker Mac, så den må selvsagt være kompitabel med dette. Jeg kjøpte en HP PhotoSmart til 899,- på expert før jul, men leverte den tilbake siden den printet ut vanlige dokumenter alt for sakte, bråkte fælt og papiret satt seg stadig vekk fast i skuffen. Håper noen kan komme med noen tips. PS: Mer en 2000,- vil jeg helst ikke bruke. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Canon har gode allround-skrivere. Min erfaring (testet noen skrivere for Akam) tilsier at Epson leverer bedre bildekvalitet på foto, men bruker bl.a. en del mer tid på utskriften. De er dermed ikke like godt egnet om skriveren skal fungere som kontorskriver. Jeg ville sett på Canon MP640 eller Epson PX710W. Både Epson og Canon er mer stillegående enn HP. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Da var Epson PX710W bestilt fra netshop, for 1695,-. Den lå 200,- over Canon-skriveren du anbefalte, men jeg likte designet så mye bedre på Epson at jeg gikk for den. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå