roy64 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Heisan, jeg var så dum at jeg klarte å slette "Søppelspannen" på datamaskina mi her no. trenger litt hjelp til å få den tilbake på skrivbord hehe finner den ingen plasser... Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Har du prøvd å søke etter den da? Det er umulig å slette den. Lenke til kommentar
roy64 Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Hvilket os har du? Hva mener du med det? har ikke så mye peiling på data Ja jeg har prøvd å søke etter den, men jeg har søkt på "trash" da. mn fant ingen ting! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Har du xp, vista eller windows 7? Lenke til kommentar
roy64 Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Har du xp, vista eller windows 7? Desverre Vista. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Bare å åpne start menyen og skrive inn "papirkurv" på det søkefeltet nederst. Lenke til kommentar
roy64 Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Bare å åpne start menyen og skrive inn "papirkurv" på det søkefeltet nederst. Nei det kom ikke noe "papirkurv" frem skjønner du. Lenke til kommentar
roy64 Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Jeg kunne trengt noen gode råd no hehe damit Endret 2. januar 2010 av roy64 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Om jeg ikke husker helt feil, trykk på startmenyen, høyreklikk på et tomt område og trykk egenskaper, og så tror jeg der skal være noen instillinger for ikon på skrivebordet. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Control panel - personalization - change desktop icons. Lenke til kommentar
roy64 Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Control panel - personalization - change desktop icons. ingen av desse 2 gikk. Jeg skjønner ingen ting her altså! Svarteste He.... Noen andre forslag? Lenke til kommentar
roy64 Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Ok jeg fant det ut jeg gikk inn på kontrollpanel, deretter inn på "system og vedlikeholde" så gjennopprett filer fra sikkerhetskopi, så til slutt "Se nylige slettete filer(papirkurv) Tusen hjertelig Godt nyttår Lenke til kommentar
mads89 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 jeg gjorde det samme. jeg fant den. men hvordan fikk du den frem til desktop igjen? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 jeg gjorde det samme. jeg fant den. men hvordan fikk du den frem til desktop igjen? Dra den dit. Eller "Lag snarvei". Du kan også prøve de andre metodene foreslått, som har fungert for meg flere ganger. Gå til skrivebordet > Høyreklikk > Tilpass > Endre skrivebordsikoner Lenke til kommentar
mads89 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 jeg gjorde det samme. jeg fant den. men hvordan fikk du den frem til desktop igjen? Dra den dit. Eller "Lag snarvei". Du kan også prøve de andre metodene foreslått, som har fungert for meg flere ganger. Gå til skrivebordet > Høyreklikk > Tilpass > Endre skrivebordsikoner det funka jo takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå