Gå til innhold

Ny PS3, trenger hjelp til spill

andymann

Anbefalte innlegg

Tittelen forklarer vel en stor del, jeg skal konvertere fra min kjære 360 til en PS3. Derfor trenger jeg noen tips.

Jeg er en type "Casual Gamer", og jeg lurer på hvilken av PS3 Slim versjonene jeg bør skaffe meg? 120, 250? Hva passer best til meg? Jeg bruker ikke konsollen til noe annet enn film og spill.

Spørsmål 2: Jeg har penger nok til å skaffe meg 3 spill, har dere noen gode tips? Det er skikkelig lenge siden jeg har kjøpt spill til konsoll, så det hadde vært bra med noen råd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du ikke nevner hvilke sjangre som du liker mest å spille i blir min liste ganske lang.

- Alle 3 Ratchet & Clank spilla

- God Of War Collection (hvis du ikke har hatt PS2 er denne samligna ett must)

- Uncharted 1 og 2

- Metal Gear Solid

- Resistance Fall Of Man 1 & 2

- Demon Souls

- Killzone 2

- Heavenly Sword

- Ninja Guiden Sigma 1 & 2

- Little Big Planet

Av multiplattform spill vill jeg anbefale, Assasin Creed II, Modern Warefare II, Need For Speed Shift, Race Driver Grid, Dragon Age, Batman AA.

PSN Spill: Trine, Braid, Pixeljunk Shooter, Shatter, Worms

Lenke til kommentar
Tittelen forklarer vel en stor del, jeg skal konvertere fra min kjære 360 til en PS3. Derfor trenger jeg noen tips.

Jeg er en type "Casual Gamer", og jeg lurer på hvilken av PS3 Slim versjonene jeg bør skaffe meg? 120, 250? Hva passer best til meg? Jeg bruker ikke konsollen til noe annet enn film og spill.

Spørsmål 2: Jeg har penger nok til å skaffe meg 3 spill, har dere noen gode tips? Det er skikkelig lenge siden jeg har kjøpt spill til konsoll, så det hadde vært bra med noen råd

Får vel bare nevne play.com da de ofte har en del nye titler til under 200 kr. Bare husk å betal med pund, ikke euro. Eller sjekk ut den billig tråden som ligger her, dukker jo opp nye tilbud rett som det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...