wetwilly Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvor stort web hotel trenger jeg? jeg skal ha en nettside med forum på. mvh wetwilly Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hva har du å velge mellom da? Skal du kun ha et forum der så trenger du ikke så mange GB akkurat. Lenke til kommentar
madder Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Du sier ikkenoe om du skal flytte fra en annen provider eller noe, så jeg går ut fra at det er nystarting. Start med det minste, oppgrader ved behov. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hva veier en fisk? Nei det er sannelig ikke enkelt å vite, men webhotell er generelt så billig at du bør få nok plass uansett prisleie. One.com er vel enkel og rimelig. Selv bruker jeg 3ix.com som har 40GB for 1$ pr mnd. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 1and1.com utvidet nettopp til uendelig plass. kanskje ikke for databaser, men det burde uansett holde i lange baner. Vær obs på at de er litt tregere enn norske ISPer. Lenke til kommentar
wetwilly Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Hva veier en fisk? Nei det er sannelig ikke enkelt å vite, men webhotell er generelt så billig at du bør få nok plass uansett prisleie. One.com er vel enkel og rimelig. Selv bruker jeg 3ix.com som har 40GB for 1$ pr mnd. ja sant det jeg sa kansje ikke så mye om hva som skal være på siden. dette skal være på siden youtube funksjon( skal ha mange videoer som man kan se på og laste opp osv. noen som har anbefaling når jeg skal ha en slik funksjon? jeg ønsker ikke å bare linke til youtube..) forum kansje med galleri nyhets side skal være raskt Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Om du vil at folk skal klare å laste opp videoer så ville jeg ikke gått for noe under 500gb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå