Dorian Gray Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Hvis du skal ha en dress som skiller seg litt ut, burde du gå for en Moods dress. Jeg synes de er kule Siden du tydeligvis ikke kan noe om dresser kan du vel la være å komme med råd. Det er litt dumt å anbefale noen å kaste penger ut av vinduet... Klesfascist! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Tja, nå vet ikke jeg hva en moods-dress ligger på, men ser for meg at det er rundt 3-4000. Til den prisen kan man få en dress i 10 ganger bedre kvalitet. Da ser jeg ikke helt poenget med å kjøpe en moods-dress. I tillegg er jo moods-dresser stygge, men det er jo bare min personlige mening. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Hvis målet er å kjøpe en dress som skiller seg litt ut så er en Moods-dress perfekt. Den skiller seg ut fra vanlige dresser (f eks av bedre kvalitet) og de ser annerledes ut. Jeg har forstått at du er glad i det tradisjonelle og konservative, og da er det ingen overraskelse at Moods-dresser ikke slår an (jeg synes også de er stygge), men å be noen slutte å poste blir litt i meste laget. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Greit nok at de skiller seg ut, men når de er på nivå med dressmanndresser er det helt idiotisk å bruke penger på det. Kan forøvrig si meg enig i at det kanskje var en litt vel krass kommentar, men jeg var vel i dårlig humør eller noe Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Moods dressene er vel mye dyrere en 3-4000? Vil tenke de hvertfall ligger på 5000? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Moods er uansett uaktuelt Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Moods dressene er vel mye dyrere en 3-4000? Vil tenke de hvertfall ligger på 5000? Kommer selvfølgelig helt ann på hvilke av de du skal gå får. Den ordinære sorte med azurblå traktor på brystlommen og på innsiden av jakken selges for 2499,- pluss skjorte og slips hos Volt. Lenke til kommentar
jayplay Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Til alle gutter: Er du i tvil - Kjør dress. Du er aldri for stiv og ser bedre ut enn du har noen gang. Slipset kan godt bli hjemme. Hva med en kul sløyfe? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Til alle gutter: Er du i tvil - Kjør dress. Du er aldri for stiv og ser bedre ut enn du har noen gang. Slipset kan godt bli hjemme. Hva med en kul sløyfe? Eller litt mer laid back stil med litt åpen skjorte og uten slips, som ble posta eks. på på første side elns. Må vurdere litt frem og tilbake. Er litt usikker på hvor praktisk det blir med dress. Kanskje det funker noen av festene jeg skal på, men de festene med over 110-120 stk så veit jeg ikke hvor praktisk det er med dress, kan fort bli litt "villt" Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) I det tilfellet kan du feks. kjøpe en billig dress til bruk på fylla. Men dress passer overhodet ikke til alle anledninger, i alle fall i en viss alder. Sjansen for at du ser 10 ganger mer formell enn alle andre der er til stedet. Alle kan ikke være Barney Stinson heller Endret 19. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Det holder for det meste med en god blazer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg liker at dressen er så billig som mulig. Hvis du klarer å se ut som du prøver å selge bibler på 50-tallet så er det perfekt: Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Alle kan ikke være Barney Stinson heller Takk gud for det, jeg skjønner ikke hva denne hypen med barney handler om.. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Personlig syns jeg han er genial Og han kler alltid dress Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Personlig syns jeg han er genial Og han kler alltid dress Enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå