AndyPanda Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg er bedt på en fest for noen som fyller 18 år, med 65-75 gjester. Kleskoden er DRESS TO IMPRESS. Jeg er gutt i 17-18 års-alderen. Jeg trenger tips/insiprasjon til hva jeg skal ha på meg! Jeg vil kjøre stil, men uten at det blir for stivt. Dvs at jeg ikke kommer til å bruke hel dress hvertfall. Jeg har vurdert svart skjorte med hvite bukseseler, eller motsatt. Men er ikke helt sikker. Så hva mener du? Ønsker litt inspill og tips. Sleng gjerne med bilder! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Hel dress trenger ikke å bli for stivt hvis du kjører en litt mer åpen svart skjorte inni. Dvs 2-3 knapper kneppet opp. Men det er ikke sikkert alle liker helsvart, jeg bare elsker det. Så man kan sikkert kjøre en rekke andre farger. Men altså, har man en åpen skjorte inni dressen så blir det mye mindre stivt. Men det spørs om det fort blir kjedelig / "utdatert". Bare en ting jeg vil si: Om det handler om "dress to impress" så tror jeg mange går i den fella at de prøver for hardt. Endret 2. januar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg har vurdert svart skjorte med hvite bukseseler, eller motsatt. Men er ikke helt sikker. Om du skal gå med det, så for ALL del ikke gå med svart skjorte og hvite bukseseler. Det ser jævlig ut. Kikk litt rundt her på forumet, er tonnevis av bilder av hva folk her inne liker og (ikke minst) ikke liker. Se i tråden som viser stiler folk liker å se, der finner du mye bra. Ellers så kan du jo bare gå med blazer, ei bukse, skjorte og slips/sløyfe/kravat. Vet ikke jeg hvor du er i fra eller hvordan vennene dine kler seg, eller hvordan du kler deg til vanlig. Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Fargede bukser, blazer, pen og stripete skjorte, sløyfe = WIN. Alt må dog henge sammen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg har vurdert svart skjorte med hvite bukseseler, eller motsatt. Men er ikke helt sikker. Vi lo nettopp litt av akkurat denne kombinasjonen i en annen tråd, men motsatt kan se bra ut. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Er hvit skjorte med svarte bukseseler jeg har vurdert mest seriøst, men tenkte kanskje motsatt kunne vært litt kult, men tror kanskje jeg dropper det. Har hvit skjorte, så det er nok mest aktuelt å kjøre den med svare seler. Men takk for forslagene! Skal kikke litt mer rundt også, men kom gjerne mer mere forslag! Lenke til kommentar
Kung_Bore Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg kjørte grå dress, hvit skjorte og sorte bukseseler på nyttårsaften og fikk mange komplimenter. Kan være en ide. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg kjørte shox, joggebukse, hettegenser og lue EN dag på skolen, siden jeg hadde et veddemål, fikk mange komplimenter da også. Mange mente til og med at jeg kledde det bra. Men det betyr ikke at det ser pent ut. Konklusjon, spørs hvem du får disse komplimentene av. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Skjønner ikke helt hvorfor folk synes svart skjorte og hvite bukseseler ser dumt ut? Det er klassisk og samtidig drit fett anntrekk. Top det gjerne med en hvit sløyfe! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 ^Det er ingenting klassisk over svart skjorte og hvite bukseseler. Det er "hippt" og "tr3ndy" blant noen som bare ikke vet bedre. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Du er extremt negativ. Alle har ikke lik stil som deg! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Skjønner ikke helt hvorfor folk synes svart skjorte og hvite bukseseler ser dumt ut? Det er klassisk og samtidig drit fett anntrekk. Top det gjerne med en hvit sløyfe! Enig! Så legger man til et par sorte dressbukser som åpnes på sidene, slik at de kan dras av fort, og en svart tanga under, og du er klar for en helaften med danseunderholdning. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Skjønner ikke helt hvorfor folk synes svart skjorte og hvite bukseseler ser dumt ut? Det er klassisk og samtidig drit fett anntrekk. Top det gjerne med en hvit sløyfe! Det er det ikke. Det skriker ungdomsskole/vgs elev som prøver for hardt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Du er extremt negativ. Alle har ikke lik stil som deg! Sier ikke at alle har lik stil som meg, eller at alle burde ha lik stil som meg. Sier bare at det DU sa var klassisk ikke er klassisk i det hele. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Så en fyr med svart skjorte, hvite bukseseler, hvit sløyfe og hvitt tørkle i lomma. Det var litt overkill ja! Så ut som han prøvde litt for hardt. En av delene kunne kanskje funka. Han går i 1. VGS, akkurat som thrice beskriver. ----- Er det noen andre som har noen bilder eller tråder til inspirasjon? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Du finner en oversikt over bilde- og inspirasjonstråder i mote- og velvære for dummies Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Hvitt tørkle i lomma på skjorten!? Kødder du ikke!? Haha, da ser det ikke bare ut som man prøver for hardt - da prøver man for hardt. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Du finner en oversikt over bilde- og inspirasjonstråder i mote- og velvære for dummies Såklart! Overså den visst i sta ---- Hvitt tørkle i lomma på skjorten!? Kødder du ikke!? Haha, da ser det ikke bare ut som man prøver for hardt - da prøver man for hardt. Nei, kødder ikke. Til og med jeg kunne se at det var noe som ikke stemte der! Med det i tillegg til hvit sløfe og bukseseler, så prøver man alt for hardt ja. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Hit it! Tenkte på akkurat det samme selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå