Gå til innhold

Hjelp med oppsett

Anbefalte innlegg

Har hatt lyskestrekk i lengre tid, og har derfor ikkje køyrt knebøy og markløft, men i det siste har eg funne ut det går, så lenge eg ikkje tar heilt djupt i knebøyen.

Øvelsane eg tar gjennom heile veka:

Markløft, knebøy, benkpress, lårcurl, litt leggcurl, nedtrekk med bicepsgrep og andre veg for skuldrene og triceps, kroppshevninger med grep begge veger.

1. Er det noko som ikkje blir godt nok trent ved disse øvelsane?

2. Korleis burde oppsettet vere? Litt usikker på kor eg skal plassere markløftet, om det bør bli på beinøkta eller på overkroppsøkta.

Sånn eg har trent noken veker no, har det vert sånn:

Måndag, økt på bein: Knebøy, markløft, lårcurl, leggcurl (brukte å ha lårpress, men får vondt i ryggen for maskina er litt feil)

Tysdag, økt for triceps og bryst: Benkpress, nedtrekk og kroppshevninger med den vegen at skuldrer, bryst og triceps blir trent.

Onsdag, økt på bein: Knebøy, lårcurl, leggcurl

Torsdag, økt for biceps og rygg: Nedtrekk og kroppshevninger omvendt veg av tysdag, av og til biceps curl.

Fredag: Samme som måndag

Nesten alle øvelsar går i 5x5, unntaket er kroppshevninger der eg tar 3xdødt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du manglar mageøvelsar.

Du treng ikkje fleire øvelser på bein enn markløft og knebøy.

Med "kroppshevning" meiner du push-ups?

Alt i alt bør du finne deg eit ferdig oppsatt program, utifrå det eg kan sjå er du ikkje erfaren nok til å sette opp sjølv.

Endret av HValder
Lenke til kommentar

Kroppshevninger er det eg kaller når eg heiser meg opp på stang ja, blir vel på engelsk kalt pull-ups når en tar med grepet over stanga først, og chins eller chin-ups når en tar andre vegen, viss eg ikkje tar feil.

Og HValder, blir ikkje markløft god magetrening?

Har køyrt litt dragon flyes eller ka det heitter innimellom, men det har ikkje vert så ofte.

Eg spør etter hjelp om oppsett av øvelsane, kva dag som passar best til dei forskjellege øvelsane, og sånn eg ser det er mange av øvelsane liknande eller samme øvelsar som i stronglifts, men eg ønsker å trene over 5 dagar.

Endret av iverha2
Lenke til kommentar

Pull/chin-ups er primært ryggøvelsar.

Til skuldre anbefalar eg skulderpress/militærpress.

Markløft er ein god øvelse, men ikkje så god, tren mage med eigne øvelsar. F.eks inverted crunches eller planken, dersom du er sterk nok til å utføre dragonflags med god teknikk så køyr det.

Kvifor vil du trene 5 gongar i veka?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...