Gjest Guest_Anonymus_* Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hei! For ca 6-7 uker siden hadde jeg sex for første gang. Problemet var at jeg ikke rikit helt fikk den opp. Greit nok det siden det var første gang og prestasjonsangs osv. Men etter jeg hadde halveis sex mista jeg helt lysten til å ha sex igjen, og runke for den sags skyld. Da har jeg altså gått rundt med 0 sexlyst og kåthet i 6-7 uker helt til i dag. Har akkurat fått meg kjæreste som selvsagt er kåt som bare det og vil ha meg med i sengs. Dette skjedde i dag og ja... Jeg fikk den ikke opp IGJEN. Dette begynner å irritere noe jævli og jeg vil absolutt ikke at det skal skje igjen. Veldig rart at jeg har ereksjon hele forspillet og når jeg skal inn i henne så slapper den av helt og fullstending. Noen tips? (ja dama er dritheit ikke noe problem der i gården) Jeg er 18 og hu er 16. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Alderen deres har forsåvidt lite med saken å gjøre. Det kan være mange grunner til at du ikke får ereksjon, men når sexlysten bare dør? Svært få har en "vellykket" første gang med kjæresten sin. Om det plager deg, må dere snakke sammen om det. Om andre ting som plager deg og for den saks skyld om det skulle ligge noe mer under. Kan jo være du ikke er klar over det en gang før det plutselig faller ut av kjeften på deg. Kommunikasjon er evig viktig. Hva med å prøve å droppe forspillet en gang? Kåtheten min dør ofte om forspillet tar for lang tid (mer enn 5 minutter ) Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Alder kunne jo vært hele årsaken. Hvis problemt vedvarer hadde jeg gått til lege. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Sexlysten og ereksjonen dør bare ja når jeg putter den inn. Skjønner ikke hvorfor. Før jeg hadde sex for første gang (7 uker siden) så så jeg på ræva til alle de deilige jentene på skolen/byen og fantaserte om å knulle de helseløs. Gikk rundt sprengkåt hver eneste dag og ja, runka hver eneste dag nesten. Etter den sexen var det bare 0 sexlyst. Helt dødt. Kan kanskje fortelle at legen min sa jeg var utbrent. Kanskje det har noe med saken å gjøre? Pendler ganske mye og får lite søvn om natten pga tidlig skole ;S Men d har ikke stoppa meg før Hærregud så pinli, gidder ikke en sånn episode igjen værtfall med dama. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kåtheten min dør ofte om forspillet tar for lang tid (mer enn 5 minutter ) Da burde noen lære kisen din ett triks eller to. Skal se i avtaleboka om jeg har tid i løpet av året. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kåtheten min dør ofte om forspillet tar for lang tid (mer enn 5 minutter ) Da burde noen lære kisen din ett triks eller to. Skal se i avtaleboka om jeg har tid i løpet av året. Jeg har ingen "kis" akkurat nå. Det jeg mente er at jeg rett og slett begynner å kjede meg. Jeg liker selve akten, spesielt slutten (og jeg kommer ikke under samleie med mindre jeg hjelper til selv) Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvis kåtheten dør, så tviler jeg egentlig på at det er ordentlig kåthet. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Du begynner jo å kjede deg nettopp fordi du enten 1) har fraværende tålmodighet eller 2) personen/skapningen du har samleie med gjør noe feil/ensformede. Ikke noe å skamme seg over Mortania. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Du begynner jo å kjede deg nettopp fordi du enten 1) har fraværende tålmodighet eller 2) personen/skapningen du har samleie med gjør noe feil/ensformede. Ikke noe å skamme seg over Mortania. Du traff på tålmodigheten Forøvrig har jeg ikke noe særlig behov for forspill ^^ Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Forspill er jo bare tull uansett, det er jo ingen tvil om hva man vil ha, f.els. fitte, ikke alt annet tull, det kan man gjøre etterpå... Lenke til kommentar
Gjest hankjønn med 18 årringer Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 TheWankership: Forspill gjøres før knull. Etterpå tar man en dusj, fyrer ei feit pipe og spiser opp resten av pizzaen. mortania: Kommer ikke med mindre du hjelper til selv? :O Noen ganger er det størrelsen det kommer an på Lenke til kommentar
mortania Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 TheWankership: Forspill gjøres før knull. Etterpå tar man en dusj, fyrer ei feit pipe og spiser opp resten av pizzaen. mortania: Kommer ikke med mindre du hjelper til selv? :O Noen ganger er det størrelsen det kommer an på Emh, nei, det er ikke størrelsen det kommer an på. Flertallet kvinner kommer ikke ved vaginal stimulering i det hele tatt (penetrering). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg