medlem-68510 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hei. Har en bil her som har vert i kontakt med en fortauskant og fått seg "en på tygga". Hva ville en oppretting av dette kostet tror dere? Virker ikke som noe er ødelagt. Er kun blitt skjev. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Da er det nok noe som har tatt en trøkk og bør byttes ut.. Aner ikke hva slags bil dette er, så å gi noen pris er vanskelig på deler/arbeid, men en kontroll og justering etter utført jobben er gjort pleier å koste ca. 1000-lappen Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvis det er en Audi/ VW med multilink då ligger det på 2500- 3000 for komplett sett. 3500- 4000 hvis du vil ha forsterket Meyle sett. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Det er en http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Atos Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Forrige eier av min bil byttet ut hele forstillingen på min. Der har jeg kviteringer på deler og arbeid for 34 000 svenske... Dette var på en Saab 9-3. Får håpe det ikke blir like ille for deg. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hadde en peugeot 308 på jobben som hadde tatt borti en fortauskant. Der var endeledd og stabstag bøyd. Er vel de to tingene som er mest utsatt, kanskje til nød bærearmen. Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Om ikke noen deler er ødelagt trengs det bare en forstillingkontroll. Der justerer mekanikeren spissning og vinkel på forstillingen, dette koster ca 1600 kr hos et uavhengig verksted. Om Bærebrua eller endeleddet har blitt bøyd må du regne med å betale ca 6-8 tusen avhengig av delepriser. Hvor stor fart holdt du da du traff fortauskanten? Er rattet skjevt nå du kjører rett fram, i såfall hvor mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå