skogsmann Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hei! Sikkert mange som vil kommentere at det finst tusenvis av lignande spørsmål av desperate nybyrjarar, men der diskusjonen har ramla over til kritikkverdig mas om at dei skal skal "byrje roleg" å "grunnleggande prinsipp", "leit deg rundt" osv,osv. Eg har gått aktivt langrenn i 10 år, "la opp" i fjor og har satsa på løping/motbakkeløping sommaren, telemark og fjellturar vinteren og trenar stort sett kvar dag.Er alltid i god form(utholdenheit) og har ein slank, om ikkje litt spinkel, kropp. Styrketrening har vore ein del av treninga, mest generelt som går på mage å rygg, men også på treningssenter spesifikt for langrenn og uthaldande muskelatur. No har eg lyst å få litt kraftigare overkropp(volum), bryst og biceps(hadde ikkje "bruk for" desse på langrenn veitdu, og læraren(på idrettslinja) meinte det var uhørte øvelsar). Har ikkje planar om å trene bein gjennom t.d knebøy eller benkpress heller(då eg får dette gjennom all løpinga å vil ikkje drage på meg ekstra kg), sjøl om eg veit dette er gode øvelsar for viktige delar av kroppen og dekkjer eit stort område innafor muskelaturen. Så det eg er ute etter er eit enkelt program som de veit har fungert og har gitt resultat/framgang(markerte muskelar) på dei gitte stadane. Eg vil ikkje påstå eg er nybyrjar og treng ikkje å gå gjennom alle prosedyrer som alle desse desperate, men er villige til å bruke tida fram til sommaren(halvt år) og regnar med det skal vere mogleg å sjå framgong til då, sett at ein trenar regelmessig og er påpasseleg med kosthald(vil ikkje byrje med proteinshake og den klassen der...) men heller ette brødskiver, egg, og vanleg variert kost. Så er det 3x8 ein køyrer? 5x5? Er det nokon som er villige til å sette opp nokre enkle øvelsar som kan fungere meg? Skogsmann: 18 år, 187 cm, 73kg. Gjekk idrettslinje i første klasse vidaregåande. ellers har eg hatt breiddeidrett på den "nye" skulen, der vi blant anna har hatt fast styrketrening på treningssenter med instruktør sida skuleåret byrja i haust. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Så det eg er ute etter er eit enkelt program som de veit har fungert og har gitt resultat/framgang(markerte muskelar) på dei gitte stadane. Eg vil ikkje påstå eg er nybyrjar og treng ikkje å gå gjennom alle prosedyrer som alle desse desperate, men er villige til å bruke tida fram til sommaren(halvt år) og regnar med det skal vere mogleg å sjå framgong til då, sett at ein trenar regelmessig og er påpasseleg med kosthald(vil ikkje byrje med proteinshake og den klassen der...) men heller ette brødskiver, egg, og vanleg variert kost. Program + kosthold = resultater. Uansett hvor bra program du har så vil det ikke hjelpe så lenge kostholdet ikke er bra nok. Les nybegynnertråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå