Gå til innhold

ny lcd skjerm til fujifilm kamera

Anbefalte innlegg

Kanskje litt dumt å starte en egen tråd for dette spørsmålet..

fant mitt gamle fujifilm finepix f40fd liggende i ett skap.. kameraet er blitt brukt i ca en uke før det ble sølt litt saft på det.. skjermen virker ikke lengre, men resten av kameraet fungerer som det skal.. tenkte det ble litt dum å kaste ett så lite brukt kamera som kanskje kan repareres... googlet litt å fant en side som selger div deler til kamera ++.

så sprm mitt er. er dette ett nytt display eller er det noe reperasjons sett av knust glass eller lignende? spør fordi jeg ikke er så god i engelsk..

http://www.ownta.com/fujifilm-finepix-f40-...eplacement.html

Endret av marama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så sprm mitt er. er dette ett nytt display eller er det noe reperasjons sett av knust glass eller lignende?

Dette er en erstatningsdisplay. Vil kunne benyttes både ved knust display eller annen fysisk skade. Det er ikke sikkert et slikt display vil hjelpe deg ettersom du ikke vet hvor skaden på ditt kamera ligger (du har ikke ødelagt display men antaglig ødelagt elektronikk).

Lenke til kommentar

der var det ett som var en del billigere ja..takker :)

du har vel kanskje rett i att det ikke trenger å være skjermen.. men er vel værdt ett forsøk når det er snakk om ett par hundre kroner.. å sende på verksted vil jeg tro blir kostende nypris på kamera..

så bytter skjerm. virker det ikke da så får jeg bare kaste d.

har akkurat bestilt ny skjerm til en mobil som ble vasket på 60grader + i torketrommel en times tid.. alt virker bortsett fra skjermen.. prøver med ny så får vi se..

Lenke til kommentar

Da har jeg byttet skjerm på min Sony E som fikk en runde med vaskemaskin + tørketrommel.. mobilen funker som ny.. enda ihvertfall..

så da tror jeg att jeg bestiller denne skjermen fra ebay som ble linket til lengre oppe til mitt fotoapparat.. er bytte like enkelt som på mobilen så skal ikke det være nå problem ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...