Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg vet at man kan ringe med Iphone og sende meldinger men er det noe annet ? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg vet at man kan ringe med Iphone og sende meldinger men er det noe annet ? Ja, det er nok mye annet...google den så ser du. (Den har iPod, og i tillegg er den en liten datamaskin som kan gjøre det meste. Du har mail, du kan ha word på, videoer, powerpoint, gps ...og all verdens muligheter ellers.) RandiA Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Er vel kun det at du kan ringe, gå på nettet over edge / 3g, sende sms / mms og så tror jeg ikke touch har kompass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Samt at iPhone har kamera og innebygd mic, og GPS. Lenke til kommentar
liquidsquid Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Som Thomas_H sier, pluss at det er innebygd mikrofon og høyttaler i iPhone. Og kamera! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå