raym123 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Hei! Har opplevd at min ps3 som ble kjøpt rett etter juleaften har hengt seg når jeg spiller modern warfeare 2 online! Det som skjer er at ikke knappene funker på kontrollen, så trykker jeg på ps knappen på kontrollen også funker det ikke i menyen heller, så venter jeg ca 3 min så kommer maskinen tilbake og gjør alle funksjonene som jeg har gjort når den har hengt seg, feks hvis jeg trykker tilbake og x osv så gjør den det etterpå 3 min etter den har hengt seg og jeg har trykka.. Dette skjer en gang i døgnet, så innimellom når jeg spiller online så plutselig skyter den av seg selv og går av seg selv.. Akkurat i dag har den hengt seg minst 6 ganger på 4 spilletimer, nå ser det ut som den ikke vil spille mere og henger seg etter 2 min spilling. Noen som har en forklaring? Trykker jeg ps knappen og avslutt spillet så trykker maskinen automatisk på 0 knappen Også når man skal løpe så legger spilleren seg ned og skyter og bytter våpen plutselig. Kan det ha vært kontrollen? Edit: 20 min etterpå fungerer alt som det skal helt plutselig.. Takker for svar Endret 2. januar 2010 av ray87 Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det er neppe ps3'en. Akuratt det samme skjer med meg, bare ikke så lenge. Før jeg kjøpte mw2, så har playstation ALDRI lagga i det hele tatt! Ikke online engang. Så jeg tror at det er Mw2 som kanskje overfylte servere eller noe Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 ja helt sikkert for jeg har spilt en del tekken 6 i dag 2 player og andre spill og det har aldri hengt seg sånn.. Men kan maskinen henge seg opp pga treg internett eller fulle servere? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 PS3 henger nok ikke pga treg internett eller fulle servere. Jeg opplevde ofte noe lignende når jeg popper opp tastaturet i Little BIG Planet, for å søke etter baner osv. Da var det som om kontrollen ikke reagerte i en kort periode. Men har ikke opplevd det på en stund, så regner at det var spillets skyld og at det er fiksa i en update. Så skyld på MW2. PS3en din er det nok ikke noe i veien med. Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Ja kan bare være spillet da, det som er rart er at når det henger seg så er det bare min spiller som ikke klarer og gjøre noe mens dem andre fortsatt løper rundt og skyter, trykker jeg ps knapp og avslutt spillet så funker det ikke da heller. Når jeg slo av maskinen manuelt er den treg når den har blitt slått på og tar ikke i mot x eller o knappen før ca 2-3 min hvis jeg går inn på feks pshome eller noe og går ut igjen. Dette skjer bare en skjelden gang. Endret 3. januar 2010 av ray87 Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Nå skjer det oftere at når jeg skrur på maskinen og da får jeg bare brukt pilene i menyen på playstation og ingen av knappa så jeg får jo ikke gått inn på noe, noen som vet hva det kommer av? Kan maskinen ha en feil eller kontrollen? Etter lang tid gjør den signalene jeg har trykka På når bare pilene funker Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Sjekk heller der du kjøpte den og send den inn på rep. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg har samme "problemet". Men det er KUN i mw2 det henger seg opp litt. Det varer ikke like lenge som deg, ca 30sec kanskje? Dette skjer som regel når jeg velger "play online" for første gang, og den skal connecte til matchmaker serveren. Da "fryser" alt seg, men det funker uten problemer når det ikke er "fryst" lenger. Jeg vet ikke hva problemet kan være, for disken er helt fin, og det er som sagt KUN mw2 jeg har dette problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå