Kaksa Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Eit tema som sikkert er oppbrukt og vel så det, er solnedganger. Men flotte farger er fortsatt flotte farger. Tok dette bilete når eg var ute med båt idag. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Eit tema som sikkert er oppbrukt og vel så det, er solnedganger. Men flotte farger er fortsatt flotte farger.Tok dette bilete når eg var ute med båt idag. Du har rett i dèt, fine farger er fine farger. Dette bildet har mye fint i seg, men mht farger syns jeg egentlig det er litt lite futt i det. Veldig fint eksponert bilde med linjer og dybde. Kunne tenkt meg en litt tettere crop, muligens både i topp og bunn. Mest topp ser jeg. Men bra jobba! Fikk du fisk? Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Var fint syns jeg takket være skyene. Solnedganger er jo ganske kjedlig stort sett men dette var fint. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 Var diagonalen med skyene eg også likte best. Og grunnen til at det er litt "blasse" farger, er at det er tatt veldig tidlig under solnedgangen. Kan nesten ikkje kalle det solnedgang engang, iom at sola berre er bak fjellet, og ikkje på vei ned i horisonten. Når du skriver tettere crop i toppen, meiner du då å kutte vekk himmel? Isofall syns eg sjølv at det hadde vore betre å heller ta vekk litt sjø. Når det gjaldt fiske blei det berre ei lita lange iløpe av den halvtimen eg fiska Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå