raakken Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 HEi har akkurat kjøpt meg kortet, men når jeg skal sette det i, så lager den en fin klikkelyd, men den siden som skjermen skal kobles inn i, ligger mye høyere, og får derfor ikke skrud i en skrue. HAr jeg satt kortet feil? Hvor skal det isåfall stå? pciex16 eller pciex4 har dette hovedkortet:http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=486110 håper på rask hjelp, da maskina ligger i deler på kjøkenet:) takk Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det skal nok i et av de to x16 sporene, så enten er HK feilmontert eller så får du bare presse det på plass. Lenke til kommentar
raakken Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Virker ikke som om den "tappen" kommer godt nok nedi hullet sitt. Feilmontert hk? kan jeg ha gjort det? trodde det bare passet en vei?? bare å presse den nedi? er litt nervøs for sånt, er jo bare noen timer siden jeg fikk det i hus, vil ikke ødelegge det enda:D men du menerdet er trykt å bare "peise på"?? Lenke til kommentar
raakken Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 var bare å dytte det skikkelig på plass Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Så lenge kortet sitter i sporet skal du ha noen mm å justere på, jeg har selv i enkelte kabinetter mått bruke LITT makt for å få på plass skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå