Gå til innhold

FAC: 3.1.10 West Ham vs Arsenal, Boleyn Ground

West Ham vs Arsenal  

16 stemmer

1. 1. Hvem var Arsenals beste spiller?

• Lukasz Fabianski
      0
    • Bacary Sagna
      0
    • William Gallas
      0
    • Thomas Vermaelen
      0
    • Mikaël Silvestre
      0
    • Aaron Ramsey
      7
    • Alex Song
      4
    • Jack Wilshere
      0
    • Fran Mérida
      0
    • Eduardo
      0
    • Carlos Vela
      3
    • Samir Nasri (sub)
      0
    • Abou Diaby (sub)
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer, fortjent det der. Håper dere slår Chelsea i FA Cupen, whenever it may be.

Song banens beste selvfølgelig. :p Neida, han var veldig god i andre, sånn veldig god. Kanskje Ramsey var banens beste da, vanskelig å si egentlig.

Ramsey får banens beste av ITV. Har vært veldig god i andre omgangen ihvertfall. Irriterer meg at vi nesten fikk han. :(

Sånn går det når Ferguson ikke tar seg tid til potensielle signeringer ^^ Kan ikke ta slikt forgitt vøtt

Hehe ja jeg vet. Oh well. Var nok greit nok siden vi har så utrolig mange sentrale midtbanespillere.

Lenke til kommentar

Vi trekker sikkert City eller Tottenham neste runde. Typisk det :p

Gratulerer, fortjent det der. Håper dere slår Chelsea i FA Cupen, whenever it may be.

Song banens beste selvfølgelig. :p Neida, han var veldig god i andre, sånn veldig god. Kanskje Ramsey var banens beste da, vanskelig å si egentlig.

Ramsey får banens beste av ITV. Har vært veldig god i andre omgangen ihvertfall. Irriterer meg at vi nesten fikk han. :(

Sånn går det når Ferguson ikke tar seg tid til potensielle signeringer ^^ Kan ikke ta slikt forgitt vøtt

Hehe ja jeg vet. Oh well. Var nok greit nok siden vi har så utrolig mange sentrale midtbanespillere.

Dere har jo et stort talent i Gibson også.

Lenke til kommentar

@ Benjbo

Nja, han er god på skudd men har ikke god overblikk eller presise pasninger som Ramsey. Han er talent men ikke stortalent. Ramsey er mye yngre også... 3 hele år faktisk. Ville mye heller hatt Ramsey ihvertfall.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Get in there you lovely Reds. Vi viser en super lagmoral idag. To flotte mål henter inn det som jeg trodde var et sikkert tap ved pause. Utrolig surt at Song skal dra bort nå som han er på tidenes heater. Spiller strålende hver kamp den gutten. Ellers vil jeg gi et klapp på skulderen til Vela for en glimrende andreomgang.

Utrolig deilig med avansement uten omkamp! Hadde jeg aldri trodd når vi gikk til pause. Ros til gutta.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar
Min stemme gikk til Song. Han som var "roten" til målene.

Helt sant, så målene igjen nå. Spesielt andre, vinner ballen tilbake løper og trekker to WH spillere mot seg også gir han den til Vela sent som får tid til å slå. Direkte involvert i første målet også. Og var veldig god ellers i hele andre omgang også.

Uh oh guys.....

Stoke v Arsenal på Britannia i neste runde. Hehehe. Throw iiiins!

Lenke til kommentar

Btw, glemte å nevne noe jeg tenkte på. Fabianski er syk for dere jo, mye bedre enn Almunia. Gode redninger, god posisjonering og god i luften. Også veldig god på tidlige (lange også!) kast, imotsetning til Almunia som gir ballen vekk til motstanderne veldig ofte. Fikk også hånd på målet som han nesten reddet. Skjønner ingenting hvis Wenger fortsetter å bruke Almunia i PL nå.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jeg forsov meg og gikk glipp av første 30 min. Men av det jeg kunne se var det en veldig ræva omgang. West Ham kjempet ut våre unggutter på midtbanen og Behrami var rett og slett overalt. Han var syk. Børsen min er derfor basert mest på andre omgang, men skal prøve å være fair.

Fabianski: Virker mye tryggere enn Average Al, alle kan se det. Han er mye mer rolig, selvsikker og er en veldig habil i de fleste situasjoner han kommer opp i. Kunne ikke gjøre mer på målet. 7

Sagna: Virker solid defensivt og jobber som en helt. Skjer ikke så mye på flanken hans, men det gjelder også det offensive. Hans innlegg er rett og slett elendige. 6

Gallas: Solid og løser de fleste situasjoner. 6.5

Verminator: Samme som Gallas, sliter kanskje mot store Nouble? 6.5

Silvestre: Katastrofal, som vanlig. Er direkte i skyld i West Hams mål og har mange hårreisende feilplasseringer som fører til at West Ham skaper mye på hans flanke. 4

Ramsey: Følte at han sleit litt da Wilshere og Mérida var på banen. Den trioen er nok litt lik i spillestilen og var for enkel å temme av West Hams midtbane. Etter byttene hever han spillet sitt og scorer et fantastisk mål. Hadde jo muligheter til å score ett eller to til. 7.5

Song: Veldig god som vanlig, rett og slett. Gjør jobben sin godt defensivt og skaper en del offensivt også. Når vi leder er han flink til å stoppe West Ham å skape noe. 7

Wilshere: Var ikke en bra kamp av Jack. Hadde noen hårreisende involveringer i forsvaret og håpløse feilpasninger på midtbanen. Helt riktig av Wenger å ta ham ut, skulle gjerne gjort det tidligere. 5

Mérida: Mye av det samme som Jack. 5

Eduardo: Ser små forbedringer kamp etter kamp. Holder han seg skadefri kan han endelig komme tilbake i form og faktisk bidra foran mål som han gjorde i dag. Fantastisk heading, utrolig at han fikk til det! 6.5

Vela: Er utrolig dyktig på vingen, syns jeg. Har fart, teknikk og ikke minst GODE INNLEGG! Blir spennende å se hvor han får spille framover, for han viste virkelig hva som bor i ham i kveld. 7

Nasri: Kommer inn og bidrar til at vi klarer å holde ballen lenger i midtbanen og kommer oss inntil West Hams 16-meter. Derfra var det bare et tidsspørsmål før vi klarte å skape ordentlige sjanser. 6.5

Diaby: Kommer inn og løfter spillet vårt mange hakk sammen med Nasri. Han skaper kaos hver gang han stormer mot West Hams forsvar og gjør motstanderne nervøs med sin tilstedeværelse. 7

Uff, hardt å skrive begrunnelser, tror jeg dropper dem fra nå av og bare skriver børs etter kamper. Min MoM blir da Rambo. :)

Endret av iRoman
Lenke til kommentar
@ Benjbo

Nja, han er god på skudd men har ikke god overblikk eller presise pasninger som Ramsey. Han er talent men ikke stortalent. Ramsey er mye yngre også... 3 hele år faktisk. Ville mye heller hatt Ramsey ihvertfall.

Hæ? Var sikker på at han var 18-19 år.

Stoke borte ja. Bør kunne gå vidre derfra også. Blir samme type kamp som i dag regner jeg med.

Hvorfor kan vi ikke møte lag som:

Brentford or Doncaster Rovers

Notts County or Forest Green Rovers

Nottingham Forest or Birmingham City

Accrington Stanley or Gillingham

Brighton & Hove Albion

Blir ikke en lett vei til finalen denne gangen =)

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Fabianski: 7. Veldig god - MYE bedre enn Almunia

Sagna: 6. God og stabil.

Gallas: 6. Samme som Sagna.

Vermaelen: 7. Bra. Virker sikker i situasjonene.

Silvestre: 4. Ikke god. Skyld i målet til West Ham.

Song: 8. God i dag. Er "roten" til begge målene våre.

Ramsey: 7.5 Flott scoring. Jobber bra og vil mye.

Merida: 3. IKKE god nok for dette nivået enda. Ligacup next.

Wilshere: 4. Skuffende. Viser delvis hva han er god for, men på det gjevne ikke god nok.

Eduardo: 6.5 Ok kamp av Eduardo. Pluss for kanonscoring.

Vela: 7.5. God. Veldig flink offensivt. Med å skape tempo i angrep.

Diaby: 6.

Nasri: 6.

Lenke til kommentar

Fabianski: 7 -> Håper han blir vår førstekeeper snart. Mye mer stabil enn Almunia.

Sagna: 6 -> Ok kamp. Noe problemer med Staboulis(?).

Gallas: 6.5 -> Solid. Slet litt med Nouble

Vermaelen: 6.5 -> samme som Gallas.

Silvestre: 4 -> Skyld i baklengsmålet. Ellers grei

Song: 7.5 -> Igjen god. Hva skal vi gjøre frem til Afrikamesterskapet er over?

Ramsey: 7.5 -> Våknet i andre omgang og gjør tingene sine bra

Merida: 4 -> Viser at han har mye å gjøre før han når PL standard. Er dårligere enn jeg har sett ham tidligere.

Wilshere: 5 -> Samme som Merida. Er for liten og veik virker det som. Får dog til litt mer enn Merida.

Eduardo: 7 -> Spiller seg mot form. Var positiv i dag. Enormt god heading

Vela: 7 -> Gutten må spille mer. 2 Gode assists!

Innbyttere:

Diaby: 6.5 -> Gjør tingene sine bra. Solid.

Nasri: 6 -> Samme som Diaby, men noe mer usynlig.

Lenke til kommentar

Fabianski: 7 -> Bra.

Sagna: 6 -> Ok.

Gallas: 6+ -> God.

Vermaelen: 6+ -> God.

Silvestre: 3 -> Uff.

Song: 8 -> Song the Kong.

Ramsey: 7+ -> Bra andreomgang.

Merida: 4 -> Svak.

Wilshere: 5- -> Se Merida.

Eduardo: 7 -> Bra.

Vela: 7 -> Bra

Innbyttere:

Diaby: 7 -> Bra. Skaper liv i oss.

Nasri: 6 -> Helt grei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...