Gå til innhold

FAC: 3.1.10 West Ham vs Arsenal, Boleyn Ground

West Ham vs Arsenal  

16 stemmer

1. 1. Hvem var Arsenals beste spiller?

• Lukasz Fabianski
      0
    • Bacary Sagna
      0
    • William Gallas
      0
    • Thomas Vermaelen
      0
    • Mikaël Silvestre
      0
    • Aaron Ramsey
      7
    • Alex Song
      4
    • Jack Wilshere
      0
    • Fran Mérida
      0
    • Eduardo
      0
    • Carlos Vela
      3
    • Samir Nasri (sub)
      0
    • Abou Diaby (sub)
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke vi klarer å snu dette ikveld, rett og slett. Kjenner at jeg ikke bryr meg så jævlig heller.

Hvorfor ikke? Eneste vi evt kunne vinne i år. Vi er for langt bak de store lagene i CL ferdighetsmessig og i PL er vi ute av dansen før kalenderen sier Mars. Det kommer til å bli for mange poengtap i de to neste månedene til at det kan holde inn. Hadde vi tatt både WH og Burnley i høst hadde vi hatt en mulighet.

Lenke til kommentar

"1711: It was 7 January 1984 when Arsenal lost 3-2 to Middlesbrough and a day later that Manchester United lost 1-0 to Bournemouth. That was the last occasion on which these two great clubs both crashed out in the third round of the FA Cup at the same time."

Tror ikke det skjer. Blir nok uavgjort her.

Lenke til kommentar

Hvorfor spiller Merida egentlig? Dette er FA Cupen, ikke ligacupen. Er jo skikkelig silverware. Wilshere og Vela er greit nok siden de har litt PL erfaring osv men ja. Merida blir litt drøyt. Spesielt når Diaby og Nasri er klar for kamp.

Håper ihvertfall ikke Chelsea vinner Cupen så da må dere være der for å kjempe for den. Vela virker frisk da.

Er Traore skadet? Silvestre er så treig at.. :p

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Tror ikke vi klarer å snu dette ikveld, rett og slett. Kjenner at jeg ikke bryr meg så jævlig heller.

Hvorfor ikke? Eneste vi evt kunne vinne i år. Vi er for langt bak de store lagene i CL ferdighetsmessig og i PL er vi ute av dansen før kalenderen sier Mars. Det kommer til å bli for mange poengtap i de to neste månedene til at det kan holde inn. Hadde vi tatt både WH og Burnley i høst hadde vi hatt en mulighet.

Greit at du svartmaler alt du kommer over, men du sier dette som om det skulle ha vært fasiten. Vi var det klart beste laget i ligaen i desember, og hvis vi holder oss på den formbølgen når vi skal ut mot de store om en måned kan vi absolutt vinne ligaen. Toppnivået vårt står ikke tilbake for noen i Europa (unntatt Barca), og over to kamper kan alt skje. Når Wenger stiller med et så reservepreget lag i FA-Cupen viser det også at han tror på at vi kan ha heng på større pokaler.

Lenke til kommentar

Greit at du svartmaler alt du kommer over, men du sier dette som om det skulle ha vært fasiten. Vi var det klart beste laget i ligaen i desember, og hvis vi holder oss på den formbølgen når vi skal ut mot de store om en måned kan vi absolutt vinne ligaen. Toppnivået vårt står ikke tilbake for noen i Europa (unntatt Barca), og over to kamper kan alt skje. Når Wenger stiller med et så reservepreget lag i FA-Cupen viser det også at han tror på at vi kan ha heng på større pokaler.

Er ikke svartmaling, men ikke så langt unna sannheten skal du nok se. Eneste muligheten vi har er å få gode resultater i de to ukene vi møter Villa, United, Pool og Chelsea. Vi er vel nesten nødt til å slå både United og Chelsea for å ha en realistisk mulighet på å vinne PL.

I CL er det bok flere lag enn Barca som hadde slått oss ut over 2 kamper. Chelsea, United, RM og Inter er med på den listen. Spesielt med de skadene vi har. Hadde vi hatt en full 11 kunne vi nok hatt en mulighet.

FA Cupen er/var nok det eneste som er realistisk å vinne i år, selv om vi muligens henger med langt i PL. Jeg tipper dog at vi for langt unna toppen når februar er ferdig. Kan jo ikke være blind optimist heller.

Lenke til kommentar
Vi er vel nesten nødt til å slå både United og Chelsea for å ha en realistisk mulighet på å vinne PL.

Og hvordan gikk de kampene i fjor? Med en like gæren skadesituasjon som nå og et vesentlig dårligere spill og tabellposisjon.

I CL er det bok flere lag enn Barca som hadde slått oss ut over 2 kamper. Chelsea, United, RM og Inter er med på den listen. Spesielt med de skadene vi har. Hadde vi hatt en full 11 kunne vi nok hatt en mulighet.

Ja, det blir vanskelig med van Persie ute, men vi scoret tross alt 51 mål den første halvsesongen. På toppnivået vårt har vi torpedert motstanderne våre, som Everton og Blackburn. Klart det er flere lag som kan slå oss ut gjennom to kamper, men vi kan slå alle også. Det skjer ikke hver gang at vi driter oss ut som vi gjorde på OT ifjor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...